Ogłoszenie o przetargu na dostawę leków i materiałów opatrunkowych

 

Dom Pomocy Społecznej w Gryficach

ogłasza przetarg (zapytanie o cenę) na wykonanie zadania dotyczącego

1. „Dostawa leków i materiałów opatrunkowych” dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.

Adres: 72-300 Gryfice ul. Kościuszki 35, tel.(91) 3842565 tel.fax(91) 3848555 e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl

2. Numer sprawy: D/14/2011.

3. Oczekiwany termin realizacji zamówienia

- od chwili podpisania umowy do pełnego roku czyli dwanaście miesięcy

4. W postępowaniu:

- nie dopuszcza się składania ofert częściowych

- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dołączona do zaproszenia składania ofert.

6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy

- nie są wykluczeni na podst. Art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 ze zm.),

- spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy,

- spełniają warunki zawarte w SIWZ.

7. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie wykazane w %:

Cena ofertowa – 100%

8. Termin związania ofertą 30 dni.

9. Miejsce i termin składania ofert:

W siedzibie zamawiającego ul. Kościuszki 35 w Gryficach, pokój nr 010 w terminie do 30.11.2011 r. do godz. 9.30.

10. Miejsce i termin otwarcia ofert:

W siedzibie zamawiającego ul. Kościuszki 35 w Gryficach, pokój nr 010 w dniu 30.11.2011 r. do godz. 10.00.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z Wykonawcami jest:

Agnieszka Pinczewska  pokój 013.

 

 

                                                                              ZAMAWIAJĄCY

                                                                        Dyr. mgr Marzena PELC

 

 

 

 

 

Gryfice, dnia 16.11.2011r.

 

 

Dom Pomocy  Społecznej                                                                                                 Gryfice, dn. 12.10.2011r.

72-300 Gryfice  

ul. Kościuszki 35

tel. (91)38425-65

Znak sprawy: D/14/2011

 

 

                                                                   SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU

                                                                                      PROWADZONYN W TRYBIE  ZAPYTANIA O CENĘ

 

                                      DOSTAWA LEKÓW  I MATERIAŁÓW  OPATRUNKOWYCH

                                                                                   DLA  DOMU  POMOCY  SPOŁECZNEJ W GRYFICACH

 

 

                                                                                                          ZATWIERDZAM

                                                                                              ……………………………………………………

                                                                                                              (data,  podpis)

 

Zamówienie zostanie udzielone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

                      Prawo zamówień publicznych (DzU z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zm.)

 

 

Część  I

Nazwa i adres zamawiającego

1.    Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

2.    Status prawny: administracja samorządowa

3.    NIP: 857-10-82-320

4.    REGON: 005444670

5.    Adres siedziby: 72-300 Gryfice ul. Kościuszki 35

6.    Osoba/y  uprawniona /e  do podejmowania decyzji wiążących  w imieniu zamawiającego:

       mgr Marzena Pelc

7.    Osoba do kontaktów roboczych: Agnieszka Pinczewska

7.1. Numer telefonu: (91)38 425-65

7.2. Adres poczty elektronicznej: dpsgryfice@gryfice.pl

7.3. Numer faksu: (91)38 425-65

 

Część II

Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie o cenę

 

Część  III

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia określa się za pomocą kodów Wspólnego Słownika Zamówień:

Główny przedmiot: 33600000-6

Przedmioty dodatkowe: brak.

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków i materiałów opatrunkowych szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do SIWZ

Podane w załączniku nr 1 ilości leków i materiałów stanowią zapotrzebowanie roczne i są wielkościami przewidywanymi które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia.

Termin dostawy jednorazowego zamówienia maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia.

Ważność umowy: do 8 grudnia 2012 r.

 

Część IV

Termin wykonania zamówienia

Sukcesywnie w ciągu roku od dnia podpisania umowy, wg indywidualnych potrzeb składanych przez Odbiorcę. Wartość materiałów do jednorazowej bezpłatnej dostawy do siedziby Zamawiającego nie większa niż 1450,00 zł.

 

Część V

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z  wykazem oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi spełniać warunki udziału określone w SIWZ oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. i na potwierdzenie spełniania tych warunków złożyć oświadczenie w trybie art. 44 Pzp. o spełnianiu  warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.

W imieniu wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa wyznaczony przez nich pełnomocnik. W związku z tym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki:

1.      Warunki ekonomiczne:

Aby spełnić warunek ekonomiczny udziału w postepowaniu wykonawca (łącznie wykonawcy składają ofertę wspólną) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Na potwierdzenie warunku ekonomicznego wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum.

2.       Warunki techniczne:

1)W zakresie warunków technicznych wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,  

3)dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

 

Część VI

Wykonawcy zagraniczni

1.      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 2 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

2.      Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.

4.      W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

Część VII

Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1.      W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem.

2.      Ze względu na fakt, że zamawiający w ust. 1 dopuścił przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza pisemnie fakt ich otrzymania faksem.

3.      Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

4.      W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

5.      Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

6.      Do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach dotyczących specyfikacji zamawiający upoważnia Panią Agnieszkę Pinczewską nr pok. 013 tel.(91)38 425-65, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7?? do 15??.

 

Część VIII

Termin związania ofertą

1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, określonego w części X SIWZ.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Część IX

Opis sposobu przygotowania ofert

1.      Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę według poniższych zasad:

- treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

- oferta winna być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej,

- oferta powinna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem,

- oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty, upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do ofert, o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty,

- oferta powinna być spięta w sposób trwały,

- oferty powinny być złożone wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach w wewnętrznych kopertach opatrzonych nazwą i adresem Oferenta, aby można było ofertę odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia względem terminu składania,

- koperta wewnętrzna winna być złożona w kopercie zewnętrznej oznaczonej adresem Zamawiającego, nazwą przetargu: „Dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach” oraz napisem: ”nie otwierać przed dniem 30.11.2011 r.”,

- ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać,

- oferta może być zmieniona lub wycofana poprzez złożenie oferty oznaczonej w sposób określony jak wyżej z dodatkowym opisem: „Wycofanie” lub „Zmiana oferty”,

- koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca,

- wykonawca, składając ofertę może zastrzec, że nie mogą być udostępniane znajdujące się w jego ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Pzp o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Sposób dokonania zastrzeżenia pozostawia się do decyzji wykonawcy. Oferta złożona bez zastrzeżenia jest ofertą jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczącej ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

- formularz oferty określony w załączniku nr 2 i 3 (oferta cenowa) do SIWZ,

- kserokopia aktu prawnego o utworzeniu jednostki potwierdzającego, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia i określający stan prawny, nazwę jednostki, miejsce i datę rejestracji, adres oraz osoby reprezentujące firmę, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie Oferenta w trybie art. 22 ustawy (załącznik nr 4),

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

- oświadczenie wykonawcy będącego osoba fizyczną w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

- oświadczenie dotyczące wiarygodności ekonomicznej Oferenta:

a) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert,

b) zaświadczenie z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od składania ofert.

3. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4. Wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

5. W przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.

6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust., lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy/usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

 

Część X

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1.      Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego pod adresem DPS ul. Kościuszki 35, w pokoju 010, w terminie do 30.11.2011 r., do godziny 9.30.

2.      Ofertę złożoną po terminie składania ofert zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

3.      Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.      Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.

5.      Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 30.11.2011 r., o godz. 10.00 w pokoju 010 w siedzibie zamawiającego.

 

Część XI

Opis sposobu obliczania ceny oferty

1. Do wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić cenę, obliczona w następujący sposób:

1)     Wykonawca sporządzi i przedstawi kalkulacje ceny oferty zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

2)     Cena oferty określana przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

3)     Cenę oferty należy podać brutto wraz z należnym podatkiem Vat.

 

Część XII

Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny.

1.      Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

2.      Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie będą prowadzone negocjacje w sprawie ceny.

3.      Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.      Sposób oceny ofert:

- zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych. Zamawiający odrzuca ofertę w okolicznościach określonych w art. 89 ust.1 Pzp.

5.      Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował jednym kryterium oceny ofert:

Cena – 100 %

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt., przy założeniu, że 1pkt = 1%, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: cena najniższa / cena badana x........

6.                  Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7.                  W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

 

Część XIII

Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty  w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca w celu zawarcia umowy powinien przygotować i wypełnić projekt umowy o następujące informacje:

- wyznaczenie osób reprezentujących strony umowy,

- wskazanie banków i numerów rachunków bankowych, na jakie mają być przekazywane świadczenia pieniężne należne stronom umowy,

- wskazanie osób uprawnionych do utrzymywania bieżących kontaktów dotyczących realizacji umowy.

 

Część XIV

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Szczegółowe warunki zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta na warunkach określonych w tym projekcie.

 

 

 

Część XV

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

1.      Uczestnikom postępowania przysługują środki odwoławcze określone w dziale VI Pzp.

 

Część XVI

Inne ustalenia

W innych sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy Pzp oraz kodeksu cywilnego.

 

Załączniki do SIWZ:

 

 

1.      Roczne szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na leki i materiały opatrunkowe

2.      Formularz oferty

3.      Oferta cenowa

4.      Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych

5.      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

6.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

7.      Oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

8.      Wzór umowy na dostawę  leków i materiałów opatrunkowych

        

 

 

 

                                                                                                                                              Załącznik nr 1

Roczne szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na leki i materiały opatrunkowe

 

L.p

    Przedmiot                 

   zamówienia

 

Dawka

Ilość w szt.

 

 

1

2

4

5

 

1.              

3% Woda utleniona

100 g

80 szt.

 

2.              

Acc. Folici

5 mg.

720 tabl.

 

3.              

Acenocumarol

4 mg.

2160 tabl.

 

4.              

Alfadiol

1 mg.

1200

 

5.              

Altacet

Tabletki

60 tabl.

 

6.              

Amitryptylina

25 mg.

720 tabl.

 

7.              

Amizepin

200 mg.

4600 tabl.

 

8.              

Amlopin

5 mg.

360 tabl.

 

9.              

Amlozek

10 mg.

3240 tabl.

 

10.          

Amlozek

5 mg.

4320 tabl.

 

11.          

Apo - Clodin

250 mg.

2160 tabl.

 

12.          

Apo - Doxan

1 mg.

720 tabl.

 

13.          

Apo - Doxan

2 mg.

360 tabl.

 

14.          

Apo - Doxan

4 mg.

2880 tabl.

 

15.          

Apo – pentox 400 SR

400 SR

3600 tabl.

 

16.          

Areplex

75 mg.

336 tabl.

 

17.          

Atoris

10 mg.

1080 tabl.

 

18.          

Atoris

20 mg.

2160 tabl.

 

19.          

Atrovent

200 dawek

4800 dawek

 

20.          

Baclofen

10 mg.

3150 tabl.

 

21.          

Baclofen

25 mg.

1800 tabl.

 

22.          

Benalapril

5 mg.

1800 tabl.

 

23.          

Benalapril

10 mg.

1440 tabl.

 

24.          

Betaloc ZOK

25 mg.

336 tabl.

 

25.          

Betaloc ZOK

50 mg.

672 tabl.

 

26.          

Betaloc ZOK

100 mg.

672 tabl.

 

27.          

Betaserc

8 mg.

1080 tabl.

 

28.          

Beto ZK

25 mg.

392 tabl.

 

29.          

Beto ZK

50 mg.

1008 tabl.

 

30.          

Bisocard

5 mg.

2160 tabl.

 

31.          

Borasol 0,3 %

250 g

40 szt.

 

32.          

Captopril

12,5 mg.

300 tabl.

 

33.          

Chloroprotixen

15 mg.

1800 tabl.

 

34.          

Chloroprotixen

50 mg.

1800 tabl.

 

35.          

Citalopram

20 mg.

360 tabl.

 

36.          

Clonazepan

0,5 mg.

3240 tabl.

 

37.          

Convulex

300 mg.

1200 tabl.

 

38.          

Depakine chrono

300 mg.

360 tabl.

 

39.          

Depakine chrono

500 mg.

360 tabl.

 

40.          

Detralex

500 mg.

4320 tabl.

 

41.          

Diaprel MR

30 mg.

5040 tabl.

 

42.          

Diclac

50 mg.

1440 tabl.

 

43.          

Digoxin

0,25 mg.

720 tabl.

 

44.          

Digoxin

0,1 mg.

360 tabl.

 

45.          

Dilatrend

6,25 mg.

720 tabl.

 

46.          

Diuresin SR

1,5 mg.

360 tabl.

 

47.          

Effox Long

50 mg.

1440 tabl.

 

48.          

Enarenal

5 mg.

1080 tabl.

 

49.          

Enarenal

10 mg.

2160 tabl.

 

50.          

Erdomed

300 mg.

360 tabl.

 

51.          

Euphyllin Long

300 mg.

1800 tabl.

 

52.          

Euthyrox N

75 mg.

1000 tabl.

 

53.          

Euthyrox N

50 mg.

600 tabl.

 

54.          

Euthyrox N

100 mg.

600 tabl.

 

55.          

Finaster

5 mg.

360 tabl.

 

56.          

Finlepsin

400 mg.

720 tabl.

 

57.          

Flixotide dysk

50 µg

12 sztuk

 

58.          

Fluxetin

20 mg.

360 tabl.

 

59.          

Fokusin

0,4 mg.

1440 tabl.

 

60.          

Foradil

12 µg.

4320 kaps.

 

61.          

Forastmin

12 µg

720 kaps.

 

62.          

Furagin

50 mg.

3540 tabl.

 

63.          

Furosemid

40 mg.

3960 tabl.

 

64.          

Gaza

1 m²

40 szt.

 

65.          

Gaziki jałowe

9 cm x 9 cm

300 sztuk

 

66.          

Gaziki niejałowe

10 cmx10cm

20000 sztuk

 

67.          

Glibetic

1 mg.

720 tabl.

 

68.          

Glibetic

4 mg.

360 tabl.

 

69.          

Glukobay

50 mg.

1080 tabl.

 

70.          

Haloperidol

1 mg.

2880 tabl.

 

71.          

Hydrochlorothiazid

12,5 mg.

360 tabl.

 

72.          

Hydrochlorothiazid

25 mg.

360 tabl.

 

73.          

Hyzaar 50/12,5 mg

50/12,5 mg.

336 tabl.

 

74.          

Igły

0,45mm x 16mm

300 szt.

 

75.          

Igły

0,7mm x 40mm

300 szt.

 

76.          

Igły

0,8mm x 40mm

500 szt.

 

77.          

Igły

1,1 mm x 40 mm

200 szt.

 

78.          

Igły

0,6 mm x 40 mm

200 szt.

 

79.          

Inhibace

0,5 mg.

1080 tabl.

 

80.          

Injectio Glucosi 5 %

500 ml

20 szt.

 

81.          

Ins. Humalog 50

3 ml.

40 penów

 

82.          

Ins.Actrapit

3 ml.

50 penów

 

83.          

Ins.Gensulin M 30

3 ml.

390 penów

 

84.          

Ins.Humalog 25

3 ml.

50 penów

 

85.          

Ins.Insulatard

3 ml.

100 penów

 

86.          

Ins.Mixtrada 30 HM

3 ml.

40 penów

 

87.          

Ins.Novomix 30

3 ml.

50 penów

 

88.          

Ins.Novorapid

3 ml.

60 penów

 

89.          

Ins.Polhumin Mix-3

3 ml.

200 penów

 

90.          

Isoptin

80 mg.

1440 tabl.

 

91.          

Isoptin SR

240 mg.

720 tabl.

 

92.          

Isoptin SR

120 mg.

1320 tabl.

 

93.          

Kalipoz

 

4680 tabl.

 

94.          

Keppra

500 mg.

1200 tabl.

 

95.          

Ketonal

100 mg.

200 tabl.

 

96.          

Ketrel

25 mg.

4320 tabl.

 

97.          

Kventax

50 mg.

360 tabl.

 

98.          

Kwas borny 3 %

100 ml

20 szt.

 

99.          

Lerivon

30 mg.

360 tabl.

 

100.      

Letrox

75 mg.

400 tabl.

 

101.      

Letrox

50 mg.

400 tabl.

 

102.      

Linisinoratio

5 mg.

360 tabl.

 

103.      

Lisinioratio

10 mg.

360 tabl.

 

104.      

Loperamid

2 mg.

720 tabl.

 

105.      

Lorafen

1,0 mg.

300 tabl.

 

106.      

Lorista H

50 mg.

336 tabl.

 

107.      

Madopar HBS

125 mg.

1200 tabl.

 

108.      

Majamil

50 mg.

720 tabl.

 

109.      

Metformax

500 mg.

4320 tabl.

 

110.      

Metformax

850 mg.

720 tabl.

 

111.      

Metocard

50 mg.

2520 tabl.

 

112.      

Metocard ZK

47,5 mg.

720 tabl.

 

113.      

Miansegen

30 mg.

360 tabl.

 

114.      

Miflonide

400 µg.

2880 tabl.

 

115.      

Miozepam

50 mg.

360 tabl.

 

116.      

Mononit

20 mg.

3600 tabl.

 

117.      

Mononit

10 mg.

1440 tabl.

 

118.      

Mononit

60 mg.

360 tabl.

 

119.      

Na Ci 0,9 %

500 ml

20 szt.

 

120.      

Neurontin

400 mg.

1200 tabl.

 

121.      

Neurotop

300 mg.

300 tabl.

 

122.      

Nitredypina

10 mg.

360 tabl.

 

123.      

No-Spa

40 mg.

400 tabl.

 

124.      

Omnic

0,4 mg.

720 tabl.

 

125.      

Omsal

0,4 mg.

1080 tabl.

 

126.      

Opaska dziana

10 cm

500 szt.

 

127.      

Ortanol

20 mg.

4368 tabl.

 

128.      

Ostenil

70 mg.

240 tabl.

 

129.      

Penester

5 mg.

1440 tabl.

 

130.      

Pernazinum

25 mg.

1920 tabl.

 

131.      

Pernazinum

100 mg.

360 tabl.

 

132.      

Phenytoinum

100 mg.

720 tabl.

 

133.      

Piramil

5 mg.

3960 tabl.

 

134.      

Piramil

10 mg.

2160 tabl.

 

135.      

Piramil

2,5 mg.

2520 tabl.

 

136.      

Plaster z opatrunkiem

1 m x 6 cm

20 sztuk

 

137.      

Plavix

75 mg.

336 tabl.

 

138.      

Poloplast

 

50 szt.

 

139.      

Polprazol

20 mg.

5600 tabl.

 

140.      

Prestarium

5 mg.

540 tabl.

 

141.      

Prestarium

10 mg.

1080 tabl.

 

142.      

Propranolol WZF

10 mg.

2400 tabl.

 

143.      

Pulmicort wziew

200 µg.

36 sztuk

 

144.      

PWE

500 ml

20 szt.

 

145.      

Relanium

5 mg.

720 tabl.

 

146.      

Rispolet

1 mg.

1440 tabl.

 

147.      

Rivanol

100 g

30 szt.

 

148.      

Rivastigmine Teva

1,5 mg.

1008 tabl.

 

149.      

Rivastigmine Teva

4,5 mg.

672 tabl.

 

150.      

Serevent dysk

50 µg

12 sztuk

151.      

Serfagen

50 mg.

1008 tabl.

152.      

Seronil

20 mg.

1440 tabl.

153.      

Seronil

10 mg.

360 tabl.

154.      

Setaloft

100 mg.

392 tabl.

155.      

Simvasterol

20 mg.

2520 tabl.

156.      

Spiriva

18 µg

720 kaps.

157.      

Spironol

25 mg.

1800 tabl.

158.      

Spirytus salicylowy

100 g

60 szt.

159.      

Staveran

80 mg.

2520 tabl.

160.      

Staveran

40 mg.

480 tabl.

161.      

Stilnox

10 mg.

120 tabl.

162.      

Strzykawki

2 ml

400 szt.

163.      

Strzykawki

5 ml

400 szt.

164.      

Strzykawki

10 ml

400 szt.

165.      

Sulfasalazin EN

500 mg.

1800 tabl.

166.      

Sulpiryd

100 mg.

864 kaps.

167.      

Tamoxifen

20 mg.

360 tabl.

168.      

Tardyferon

 

300 tabl.

169.      

Tegretol

200 mg.

1200 tabl.

170.      

Tertensif SR

1,5 mg.

1080 tabl.

171.      

Theospirex

150 mg.

2000 tabl.

172.      

Theovent

100 mg.

600 tabl.

173.      

Tialorid

 

400 tabl.

174.      

Tiapridal

100 mg.

240 tabl.

175.      

Tisercin

25 mg.

2400 tabl.

176.      

Topamax

25 mg.

672 tabl.

177.      

Topamax

50 mg.

672 tabl.

178.      

Trittico CR

150 mg.

120 tabl.

179.      

Tulip

20 mg.

360 tabl.

180.      

Valzek

80 mg.

336 tabl.

181.      

Valzek

160 mg.

336 tabl.

182.      

Ventolin do nebul.

0,1 %

480 ampułek

183.      

Verospiron

50 mg.

1080 tabl.

184.      

Vivace

10 mg.

360 tabl.

185.      

Vivacor

6,25 mg.

1080 tabl.

186.      

Yasnal

5 mg.

336 tabl.

187.      

Yasnal

10 mg.

1008 tabl.

188.      

Zalasta

10 mg.

672 tabl.

 

Ilość zamawianych leków oraz asortyment leków może ulec niewielkim zmianom w zależności od potrzeb mieszkańców.

 

 

 

                                                                                                                                     Załącznik Nr 2                                                                                                                              

                    

……………………………………………..

                            (pieczęć firmy)

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

 

Zamawiający

 Dom Pomocy Społecznej

ul. Kościuszki 35 w Gryficach

 

Nazwa i siedziba oferenta

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

NIP………………………………………………….REGON……………………………………………………………………………

 

Oferuję realizację zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ na leki i materiały opatrunkowe dla Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) za cenę:

 

 

Wartość oferty brutto……………………………….(słownie……………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………………………)

 

1.      Termin wykonania dostawy 1 rok od chwili podpisania umowy.

2.      Okres dostawy (w miesiącach) 12 miesięcy.

3.      Termin związania z ofertą – 30 dni.

4.     Termin dostawy jednorazowego zamówienia -maksymalnie 24 godziny.

5.     Termin płatności za każdorazową dostawę  - do 30 dni

6.      Oświadczam, że cena określona w ofercie zawiera wszystkie koszty i opłaty składające się na przedmiot niniejszego zamówienia w tym koszt transportu.

7.      Oświadczam, że zobowiązuję się do stosowania cen wskazanych w ofercie przez czas trwania umowy.

 

                    Załącznik nr 3

...............................................

( pieczęć wykonawcy)

 

 

 

OFERTA CENOWA

 

 

Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................

działając w imieniu i na rzecz :

 

.......................................................................................................…............................................

(pełna nazwa wykonawcy)

 

.....................................................................................................................................…............................................

(adres siedziby wykonawcy)

 

REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................

 

Nr konta bankowego: ..........................................................................................................................…...................

 

nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................

 

e-mail .............................................................................................

 

  1. Oferujemy wykonanie zamówienia  za cenę :

                                                                                                                                                                                                       

L.p

    Przedmiot                

   zamówienia

 

Dawka

Ilość w szt

 

Cena

jednostkowa

brutto

Wartość

brutto

 

1

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2011-11-16 10:46:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2011-11-16 12:12:49)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki