Nabór na stanowisko Administrator
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze.
Stanowisko pracy: ADMINISTRATOR w Domu Pomocy Społecznej Gryfice, wymiar etatu : pełny wymiar, rodzaj umowy: umowa o pracę
1.Niezbędne wymagania od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane osoby z wykształceniem technicznym,
ekonomicznym, prawniczym, administracyjnym),
f) doświadczenie zawodowe: w przypadku posiadania wykształcenia średniego 4- letni staż
pracy,
g) znajomość przepisów o pomocy społecznej, samorządowych, kodeksu pracy,
h) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
2.Dodatkowe wymagania od kandydatów:
a) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
b) komunikatywność oraz kreatywność,
c) umiejętność obsługi komputera, typu PC
d) prawo jazdy kategorii B,
3.Zadania wykonywane na stanowisku:
a) nadzór nad organizacją i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w
oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych,
b) dokonywanie rejestru zakupów pod kątem ustawy prawo zamówień publicznych z
podziałem wg słownika,
c) nadzór i kierowanie pracą osób zatrudnionych w dziale administracyjno – gospodarczym
d) analizowanie potrzeb na artykuły spożywcze, chemiczne, techniczne,
e) zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur oraz ich rejestrowanie,
f) sporządzanie protokołów z awarii urządzeń, nagłych zdarzeń, typowanie robót remontowych, pozyskania materiałów z rozbiórki, demontażu, przerobów, darów itp.,
g) uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót remontowych, inwestycyjnych,
h) opracowywanie planów remontów, konserwacji urządzeń, zakupów oraz ich realizacja,
i) przygotowywanie umów z dostawcami,
j) pozyskiwanie darowizn – sporządzanie protokołów,
k) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
l) przestrzeganie terminów przeglądów technicznych obiektu,
ł) sprawowanie pieczy nad majątkiem DPS – budynki, tereny wokół budynku, wyposażenie,
m) sporządzanie zarządzeń dotyczących spisów inwentaryzacyjnych majątku oraz
uczestniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych.
4.Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21.11.2018r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018 r. poz.1260)”
c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego,
d) oświadczenie o stanie zdrowia,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
praw publicznych,
f) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie od aktualnego pracodawcy w przypadku kontynuowania zatrudnienia,
g) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
h) posiadane referencje.
W miesiącu październiku 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi 6 %.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin – do 10.12.2021 roku do godziny 1500.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Administrator w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.
- Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Gryfice, ul. Kościuszki 35, sekretariat Domu, pokój nr 010.
- Dodatkowe informacje:
- Kontakt pod numerem telefonu – tel. 91 38 42565
- Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Gryficach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Gryficach oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
- Przed nawiązaniem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska administratora.
Gryfice, 30.11.2021r.