Nabór na stanowisko Administrator

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej  w Gryficach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze.

 

Stanowisko pracy:  ADMINISTRATOR w Domu Pomocy Społecznej Gryfice, wymiar etatu : pełny wymiar, rodzaj umowy: umowa o pracę

 

1.Niezbędne wymagania od kandydatów:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

d)      nieposzlakowana opinia,

e)      wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane osoby z wykształceniem technicznym,

      ekonomicznym, prawniczym, administracyjnym),

f)        doświadczenie zawodowe: w przypadku posiadania wykształcenia średniego 4- letni staż

      pracy,

g)      znajomość przepisów o pomocy społecznej, samorządowych, kodeksu pracy,

h)      znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

 

2.Dodatkowe wymagania od kandydatów:

a)      umiejętność kierowania zespołem pracowników,

b)      komunikatywność oraz kreatywność,

c)      umiejętność obsługi komputera, typu PC

d)      prawo jazdy kategorii B,

3.Zadania wykonywane na stanowisku:

 a)     nadzór nad organizacją i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w

     oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych,

 b)   dokonywanie rejestru zakupów pod kątem ustawy prawo zamówień publicznych z 

     podziałem wg słownika,

c)    nadzór i kierowanie pracą osób zatrudnionych w dziale administracyjno – gospodarczym

d)      analizowanie potrzeb na artykuły spożywcze, chemiczne, techniczne,

e)      zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur oraz ich rejestrowanie,

f)      sporządzanie protokołów z awarii urządzeń, nagłych zdarzeń, typowanie robót  remontowych, pozyskania materiałów z rozbiórki, demontażu, przerobów, darów itp.,

g)     uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót remontowych, inwestycyjnych,

h)     opracowywanie planów remontów, konserwacji urządzeń, zakupów oraz ich realizacja,

i)      przygotowywanie umów z dostawcami,

j)        pozyskiwanie darowizn – sporządzanie protokołów,

k)       prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,

l)        przestrzeganie terminów przeglądów technicznych obiektu,

ł)        sprawowanie pieczy nad majątkiem DPS – budynki, tereny wokół budynku, wyposażenie,

m)      sporządzanie zarządzeń dotyczących spisów inwentaryzacyjnych majątku oraz

       uczestniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych.

4.Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny

b)  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21.11.2018r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.  2018 r. poz.1260)”

c)      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  

      lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego,

d)      oświadczenie o stanie zdrowia,

e)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni

      praw publicznych,

f)        kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie od aktualnego pracodawcy w przypadku kontynuowania zatrudnienia,

g)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

h)  posiadane referencje.

 

W miesiącu październiku 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi 6 %.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

      Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  1. Termin – do 10.12.2021 roku do godziny 1500.
  2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko  Administrator w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.
  3. Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Gryfice, ul. Kościuszki 35, sekretariat Domu, pokój nr 010.

 

  1. Dodatkowe informacje:
  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 91 38 42565
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Gryficach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Gryficach oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Przed nawiązaniem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska administratora.

 

Gryfice, 30.11.2021r.

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2021-11-30 13:54:44)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki