Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę suszarki bębnowej wraz z przeszkoleniem wstępnym personelu do Domu Pomocy Społecznej w Gryficach

                                                                                                                                              Gryfice 08.11.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2022

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)

Działając na podstawie Uchwały nr 418/131/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych Powiatu Gryfickiego zapraszam do złożenia oferty na : sprzedaż i dostawę suszarki bębnowej wraz z przeszkoleniem  wstępnym personelu  do Domu Pomocy Społecznej w  Gryficach.

  1. Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej

W Gryficach ul. Kościuszki 35

72-300 Gryfice

tel. (0 91) 38 425 65

e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl

 

  1. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż suszarki bębnowej w budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 71, 72-300 Gryfice.

Parametry techniczne suszarki:

  • Pojemność ładunku min. 21 kg.
  • Moc grzewcza min. 18 kW
  • Zasilanie elektryczne 400V/50 Hz
  • Elektryczne elementy grzejne
  • Możliwość ustawienia 3 zakresów temperatury suszenia
  • Możliwość ustawienia czasu suszenia
  • Możliwość ustawienia czasu schładzania
  •  
  1. Przedmiot zamówienia opisany został wg. Następujących kodów:
     CPV - 39713210-8 – Pralki i suszarki
  2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek i montaż suszarki, oraz przeszkolenie z obsługi personelu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Gwarancja minimum 36 miesięcy.
  4. Dostawa suszarki musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
  5. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, w oryginalnym opakowaniu, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, ponadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
  6. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
  7. Wystawienie faktury VAT zgodnie z ilością zakupu.
  8. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości.
  9. Forma płatności – przelew 30 dni.
  10.  Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

  1.  Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  1.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami

1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

- Patrycja Bereda, tel. 091 38-425-65, dpsgryfice@gryfice.pl

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy, tj.: w godz. 800–1400

  1.  Termin wykonania zamówienia.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie do dnia 20.12.2022 r.

  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:

Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:

Kryterium: cena - waga 100 %

                        Cn

           KC = ---------- x 100  (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

      Cob

 gdzie:

KC  – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

Cn  – najniższa zaoferowana cena

Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej  

 

Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi
100 pkt.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty, która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty. 
        1. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 
        2. Cena podana w Formularzu ofertowym stanowi cenę brutto, to jest cenę netto powiększoną o obowiązującą w momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
        3. Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w poszczególnych miejscach wykonania i wymienionych zakresach. 
        4. Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy.
        5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
  2.  Miejsce oraz termin składania ofert:
  1. Ofertę należy złożyć w:
  1. Domu Pomocy Społecznej w Gryficach  72-300 Gryfice  pokój 010 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa i montaż suszarki do DPS Gryfice” NIE OTWIERAĆ PRZED 21.11.2022 r. do godz. 10.00,
  2. Lub  umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice (oferta zapisana w pliku pdf. opatrzonym podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) w terminie do dnia 21.11.2022 r., do godz. 10:00
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2022 r. o godzinie 12:00
  4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

  1. Informacje o formalnościach
        1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
        2. Zamawiający zawrze umowę (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
        3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
        4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
        5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO

 

 

                                                                                                       Z A T W I E R D Z I Ł:

 

                                                                    ……………………………………………

(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2022-11-10 10:28:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2022-11-10 11:47:01)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki