OGŁOSZENIE O ZBYCIU MAJATKU RUCHOMEGO

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gryficach 72 - 300, ul. Kościuszki 35 ogłasza przetarg pisemny (licytację) na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5 t marki Ford Transit stanowiący mienie Domu Pomocy Społecznej w Gryficach 72-300, ul. Kościuszki 35:

Dane identyfikacyjne pojazdu:

Marka: Ford

Model pojazdu: FT 280 V185 2.0 TDE Kat. E3 2,7 t

Wersja: M van

Rodzaj pojazdu: ciężarowy do 3.5 t

Długość: 5 201 mm

Szerokość: 1 974 mm

Wysokość: 2 302 mm

Rok produkcji: 2005; pierwsza rejestracja: 23.12.2005 r.

Pojemność silnika: 1998 cm3

Dopuszczalna masa całkowita: 2 800 kg

Ładowność: 909 kg

Moc silnika: 63 kW (86 KM)

Rodzaj paliwa: Diesel

Liczba osi: 2

Rodzaj napędu: przedni (4x2)

Skrzynia biegów: manualna

Liczba miejsc siedzących: 3

Liczba drzwi: 4

Kolor: niebieski 2 – warstwowy typu uni

Norma spalin: E3

Przebieg:136 611 km

Badania techniczne ważne do: 25.06.2021 r.

Ubezpieczenie ważne do: 23.12.2021 r.(opłacona pierwsza rata)

Stan techniczny: odpowiedni do przebiegu, wymaga poprawek blacharsko- lakierniczych

Nr rejestracyjny: ZGY 61 CG

Nr VIN: WF0VXXBDFV5B44561

  1. Wszczęcie niniejszego przetargu następuje poprzez opublikowanie ogłoszenia o przetargu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Gryficach http://dps.gryfice.ibip.pl/public/, tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Gryficach oraz na stronie Facebook DPS Gryfice.
  2. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy oferenci zainteresowani kupnem samochodu, tj. osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
  3. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest zaakceptowanie niniejszego ogłoszenia,  złożenie oferty na załączonym druku formularza ofertowego (załącznik nr 2) oraz zaakceptowanie wzoru umowy (załącznik nr 1).
  4. Cena wywoławcza samochodu wynosi: 5 800 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych).

Cena do negocjacji.

  1. Pojazd można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 14:30 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 71, 72 – 300 Gryfice.
  2. Szczegółowe informacje można uzyskać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 720  do 1500 pod numerem tel.: (91) 38 4 25-65 lub tel. Agnieszka Pinczewska 504 113 646.
  3. W przetargu nie mogą wziąć udziału osoby wchodzące w skład komisji przetargowej, ich małżonkowie,    osoby w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z osobą wchodzącą w skład komisji przetargowej.
  4. Ofertę należy dostarczyć w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej Zbycie majątku ruchomego w postaci samochodu ciężarowego Ford Transit nr. rej. ZGY 61 CG – nie otwierać do dnia 12.01.2021 r. r. do godziny 900, do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 35, 72 - 300 Gryfice pok. 010  lub przesłać na e – mail: dpsgryfice@gryfice.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.01.2021 r. do godziny 800.
  5. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  6.  O ważności oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do DPS Gryfice, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
  7.  Wszystkie oferty otrzymane po terminie podanym w pkt. 8, zostaną zwrócone oferentom, bez ich otwierania, bez względu na powód opóźnienia.
  8.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.01.2021 r. o godzinie 900 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 35 w Gryficach w pok. 010.
  9.   Komisja przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli:

    a) została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu;

      14. Termin związania ofertą określa się na 7 dni od dnia otwarcia ofert.

     15. Sprzedawca dokona wyboru ofert, wybierając ofertę z najwyższą zaproponowaną ceną.

     16. W przypadku rozbieżności pomiędzy zaoferowaną ceną wpisaną liczbowo a ceną wpisaną słownie, Sprzedawca weźmie pod uwagę cenę wyższą.

      17. W razie sytuacji w której kilku oferentów zaoferowało jednakową najwyższą cenę, komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji między tymi oferentami. Sprzedawca przekazuje stosowne zawiadomienie zainteresowanym oferentom, w szczególności informuje o terminie i miejscu przeprowadzenia aukcji.

      18. Komisja przetargowa z przebiegu postępowania sporządza protokół, który powinien zawierać:

    1) określenie miejsca i czasu przetargu;

    2) imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji przetargowej;

    3) wysokość ceny wywoławczej;

    4) zestawienie ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie;

    5) najwyższą cenę zaoferowaną za przedmiot sprzedaży;

    6) imię, nazwisko (firmę) i miejsce zamieszkania Nabywcy lub jego siedzibę;

    7) wnioski i oświadczenia członków komisji przetargowej.

  1. Protokół z przeprowadzonego przetargu zatwierdza Dyrektor DPS Gryfice.
  2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przedmiotowego samochodu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży na konto bankowe Sprzedawcy w BANK PKO BP S.A.

nr konta 82 1020 2791 0000 7502 0259 5080.

      20. Wydanie samochodu nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, po wcześniejszym uiszczeniu zapłaty kwoty nabycia pojazdu.

      21. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odwołania przetargu, przesunięcia terminu lub nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyn.

       22. W razie unieważnienia przetargu oferentom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Sprzedawcy z tego tytułu.

 

 

 

                                                                                         Dyrektor DPS

                                                                                         Marzena Pelc

                                                                 

                                                                   

 


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2021-01-05 12:03:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2021-01-05 12:03:31)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki