UMOWA NR D/ /2021
Zawarta w dniu ………………….2021 r. w Gryficach, pomiędzy
Nabywcą: Powiatem Gryfickim z siedzibą w Gryficach, 72-300, Plac Zwycięstwa 37
NIP 857-17-28-259
Odbiorcą/Płatnikiem: Dom Pomocy Społecznej z siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice
zwaną w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:
Marzenę Pelc Dyrektor DPS
przy udziale
Agnieszki Chojnackiej Głównego Księgowego
a
………………………………………………………………..
……………………………………………………………….
NIP ………………………………
zwanym dalej w treści umowy „ Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
……………………………………………………………….
w wyniku rozstrzygnięcia przeprowadzonego przez Dom Pomocy Społecznej w Gryficach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na „Dostawę artykułów chemii gospodarczej przyjęto warunki umowy o następującej treści:
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r. do wykonania sukcesywnych dostaw artykułów chemii gospodarczej w łącznej ilości określonej w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część umowy.
§ 2
1.Wykonawca będzie dostarczał towar zgodny z obowiązującymi normami.
2.Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, firmowe, w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „ fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), opis zawartości, termin przydatności do użycia i termin przydatności do użytku.
§ 3
1.Zamawiający będzie składał u Wykonawcy pisemnie, faksem lub telefonicznie zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, ze wskazaniem ilości i miejsca dostawy. Fakt przyjęcia zamówienia potwierdza również na piśmie przedstawiciel Wykonawcy (kierowca).
2.Czas realizacji zamówienia wynosi do ……… dni, od złożenia zamówienia. Dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 14.00.
3.Dostarczane środki i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami.
§ 4
Z każdą partią dostarczanego towaru Wykonawca przedstawi Zamawiającemu świadectwa jakości.
§ 5
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamawiany towar na własny koszt i własnym transportem.
§ 6
- Cena towaru zamawianego przez Zamawiającego ustalana jest zgodnie z ofertą przetargową (Załącznik nr 1).
- Cena oferty nie będzie waloryzowana i będzie niezmienna w okresie trwania umowy.
- W czasie trwania umowy cena może ulec podwyższeniu jedynie w przypadku:
1/ zmiany cen urzędowych
2/ zmiany stawek podatkowych, celnych.
§ 7
Rozliczenie dostawy towaru odbywać się będzie na podstawie dokumentów (faktur) ilościowo-wartościowych potwierdzonych przez obie strony.
§ 8
1.Termin zapłaty za każdorazową dostawę towaru wynosi 30 dni od dnia otrzymania faktury.
2.Płatność realizowana będzie przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę.
§ 9
Za zwłokę w płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.
§ 10
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- w wysokości 2 % wartości dostawy za każdy dzień opóźnienia w dostawie,
- w wysokości 10 % wartości całego zamówienia objętego niniejszą umową,
Wynoszącą ………………. zł gdy Wykonawca odstąpi od umowy.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia objętego niniejszą umową.
§ 11
1.Zamawiający ma prawo zwiększyć wielkość zamówienia do 20 %, a Wykonawca ma obowiązek zrealizować takie zamówienie na warunkach określonych w niniejszej umowie.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia do 20 % z zachowaniem pozostałych warunków niniejszej umowy.
3. W razie niewykorzystania limitu dostaw materiałów i ilości określonej w § 1 przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania za utracone korzyści.
§ 12
Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć warunki umowy z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 13
Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:
-z powodu powtarzających się nieterminowych dostaw towaru,
-w przypadku niewłaściwej jakości dostarczanego towaru.
§ 14
Zmiana treści umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Zmiana ta nie może naruszać warunków procedury przetargowej.
§ 15
W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 16
Umowę sporządza się w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej strony.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA