UMOWA NR D/    /2021

Zawarta w dniu ………………….2021 r. w Gryficach, pomiędzy

Nabywcą: Powiatem Gryfickim z siedzibą w Gryficach, 72-300, Plac Zwycięstwa 37

NIP 857-17-28-259

Odbiorcą/Płatnikiem: Dom Pomocy Społecznej z siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice

zwaną w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:

Marzenę Pelc                                 Dyrektor DPS

przy udziale

Agnieszki Chojnackiej                  Głównego Księgowego

a

………………………………………………………………..

……………………………………………………………….

NIP ………………………………

zwanym dalej w treści umowy „ Wykonawcą”, reprezentowanym przez:

……………………………………………………………….

w wyniku rozstrzygnięcia przeprowadzonego przez Dom Pomocy Społecznej w Gryficach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na „Dostawę artykułów chemii gospodarczej  przyjęto warunki umowy o następującej treści:

 

                                                                       § 1

 

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022  r. do wykonania sukcesywnych dostaw artykułów chemii gospodarczej w łącznej ilości określonej w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część umowy.

 

                                                                       § 2

 

1.Wykonawca będzie dostarczał towar zgodny z obowiązującymi normami.

2.Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, firmowe, w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „ fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), opis zawartości, termin przydatności do użycia i termin przydatności do użytku.

                                                                       § 3

 

1.Zamawiający będzie składał u Wykonawcy pisemnie, faksem lub telefonicznie zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, ze wskazaniem ilości i miejsca dostawy. Fakt przyjęcia zamówienia potwierdza również na piśmie przedstawiciel Wykonawcy (kierowca).

2.Czas realizacji zamówienia wynosi do ……… dni, od złożenia zamówienia. Dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 14.00.

3.Dostarczane środki i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami.

 

§ 4

 

Z każdą partią dostarczanego towaru Wykonawca przedstawi Zamawiającemu świadectwa jakości.

                                                                      

 

 

 

 

§ 5

 

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamawiany towar na własny koszt i własnym transportem.

           

§ 6

 

  1. Cena towaru zamawianego przez Zamawiającego ustalana jest zgodnie z ofertą przetargową (Załącznik nr 1).
  2. Cena oferty nie będzie waloryzowana i będzie niezmienna w okresie trwania umowy.
  3. W czasie trwania umowy cena może ulec podwyższeniu jedynie w przypadku:

1/ zmiany cen urzędowych

2/ zmiany stawek podatkowych, celnych.

 

                                                                       § 7

 

Rozliczenie dostawy towaru odbywać się będzie na podstawie dokumentów (faktur) ilościowo-wartościowych potwierdzonych przez obie strony.

 

                                                                       § 8

 

1.Termin zapłaty za każdorazową dostawę towaru wynosi 30 dni od dnia otrzymania faktury.

2.Płatność realizowana będzie przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę.

 

                                                                                              § 9

Za zwłokę w płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.

                                                                       § 10

 

1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

- w wysokości 2 % wartości dostawy za każdy dzień opóźnienia w dostawie,

- w wysokości 10 % wartości całego zamówienia objętego niniejszą umową,

Wynoszącą ………………. zł gdy Wykonawca odstąpi od umowy.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający  w wysokości 10% wynagrodzenia objętego niniejszą umową.

 

                                                                       § 11

 

1.Zamawiający ma prawo zwiększyć wielkość zamówienia do 20 %, a Wykonawca ma obowiązek zrealizować takie zamówienie na warunkach określonych w niniejszej umowie.

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia do 20 % z zachowaniem pozostałych warunków niniejszej umowy.

3. W razie niewykorzystania limitu dostaw materiałów i ilości określonej w § 1 przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania za utracone korzyści.

 

§ 12

 

Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć warunki umowy z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.

           

§ 13

 

Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:

-z powodu powtarzających się nieterminowych dostaw towaru,

-w przypadku niewłaściwej jakości dostarczanego towaru.

 

                                                                       § 14

 

Zmiana treści umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Zmiana ta  nie może naruszać warunków procedury przetargowej.

 

§ 15

 

W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§ 16

 

Umowę sporządza się w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej strony.

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                    WYKONAWCA


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2021-02-15 14:41:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2021-02-15 14:41:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki