Ogłoszenie o przetargu na dostawę leków i materiałów opatrunkowych
Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
ogłasza przetarg (zapytanie o cenę) na wykonanie zadania dotyczącego
1. „Dostawa leków i materiałów opatrunkowych” dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.
Adres: 72-300 Gryfice ul. Kościuszki 35, tel.(91) 3842565 tel.fax(91) 3848555 e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
2. Numer sprawy: D/14/2011.
3. Oczekiwany termin realizacji zamówienia
- od chwili podpisania umowy do pełnego roku czyli dwanaście miesięcy
4. W postępowaniu:
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dołączona do zaproszenia składania ofert.
6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy
- nie są wykluczeni na podst. Art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 ze zm.),
- spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy,
- spełniają warunki zawarte w SIWZ.
7. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie wykazane w %:
Cena ofertowa – 100%
8. Termin związania ofertą 30 dni.
9. Miejsce i termin składania ofert:
W siedzibie zamawiającego ul. Kościuszki 35 w Gryficach, pokój nr 010 w terminie do 30.11.2011 r. do godz. 9.30.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert:
W siedzibie zamawiającego ul. Kościuszki 35 w Gryficach, pokój nr 010 w dniu 30.11.2011 r. do godz. 10.00.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z Wykonawcami jest:
Agnieszka Pinczewska pokój 013.
ZAMAWIAJĄCY
Dyr. mgr Marzena PELC
Gryfice, dnia 16.11.2011r.
Dom Pomocy Społecznej Gryfice, dn. 12.10.2011r.
72-300 Gryfice
ul. Kościuszki 35
tel. (91)38425-65
Znak sprawy: D/14/2011
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYN W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFICACH
ZATWIERDZAM
……………………………………………………
(data, podpis)
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (DzU z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zm.)
Część I
Nazwa i adres zamawiającego
1. Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
2. Status prawny: administracja samorządowa
3. NIP: 857-10-82-320
4. REGON: 005444670
5. Adres siedziby: 72-300 Gryfice ul. Kościuszki 35
6. Osoba/y uprawniona /e do podejmowania decyzji wiążących w imieniu zamawiającego:
mgr Marzena Pelc
7. Osoba do kontaktów roboczych: Agnieszka Pinczewska
7.1. Numer telefonu: (91)38 425-65
7.2. Adres poczty elektronicznej: dpsgryfice@gryfice.pl
7.3. Numer faksu: (91)38 425-65
Część II
Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie o cenę
Część III
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia określa się za pomocą kodów Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 33600000-6
Przedmioty dodatkowe: brak.
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków i materiałów opatrunkowych szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do SIWZ
Podane w załączniku nr 1 ilości leków i materiałów stanowią zapotrzebowanie roczne i są wielkościami przewidywanymi które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia.
Termin dostawy jednorazowego zamówienia maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia.
Ważność umowy: do 8 grudnia 2012 r.
Część IV
Termin wykonania zamówienia
Sukcesywnie w ciągu roku od dnia podpisania umowy, wg indywidualnych potrzeb składanych przez Odbiorcę. Wartość materiałów do jednorazowej bezpłatnej dostawy do siedziby Zamawiającego nie większa niż 1450,00 zł.
Część V
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi spełniać warunki udziału określone w SIWZ oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. i na potwierdzenie spełniania tych warunków złożyć oświadczenie w trybie art. 44 Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.
W imieniu wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa wyznaczony przez nich pełnomocnik. W związku z tym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki:
1. Warunki ekonomiczne:
Aby spełnić warunek ekonomiczny udziału w postepowaniu wykonawca (łącznie wykonawcy składają ofertę wspólną) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Na potwierdzenie warunku ekonomicznego wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum.
2. Warunki techniczne:
1)W zakresie warunków technicznych wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3)dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Część VI
Wykonawcy zagraniczni
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 2 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Część VII
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem.
2. Ze względu na fakt, że zamawiający w ust. 1 dopuścił przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza pisemnie fakt ich otrzymania faksem.
3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
5. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
6. Do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach dotyczących specyfikacji zamawiający upoważnia Panią Agnieszkę Pinczewską nr pok. 013 tel.(91)38 425-65, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7?? do 15??.
Część VIII
Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, określonego w części X SIWZ.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Część IX
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę według poniższych zasad:
- treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferta winna być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej,
- oferta powinna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem,
- oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty, upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do ofert, o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty,
- oferta powinna być spięta w sposób trwały,
- oferty powinny być złożone wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach w wewnętrznych kopertach opatrzonych nazwą i adresem Oferenta, aby można było ofertę odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia względem terminu składania,
- koperta wewnętrzna winna być złożona w kopercie zewnętrznej oznaczonej adresem Zamawiającego, nazwą przetargu: „Dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach” oraz napisem: ”nie otwierać przed dniem 30.11.2011 r.”,
- ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać,
- oferta może być zmieniona lub wycofana poprzez złożenie oferty oznaczonej w sposób określony jak wyżej z dodatkowym opisem: „Wycofanie” lub „Zmiana oferty”,
- koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca,
- wykonawca, składając ofertę może zastrzec, że nie mogą być udostępniane znajdujące się w jego ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Pzp o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Sposób dokonania zastrzeżenia pozostawia się do decyzji wykonawcy. Oferta złożona bez zastrzeżenia jest ofertą jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczącej ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- formularz oferty określony w załączniku nr 2 i 3 (oferta cenowa) do SIWZ,
- kserokopia aktu prawnego o utworzeniu jednostki potwierdzającego, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia i określający stan prawny, nazwę jednostki, miejsce i datę rejestracji, adres oraz osoby reprezentujące firmę, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Oferenta w trybie art. 22 ustawy (załącznik nr 4),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- oświadczenie wykonawcy będącego osoba fizyczną w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
- oświadczenie dotyczące wiarygodności ekonomicznej Oferenta:
a) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert,
b) zaświadczenie z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od składania ofert.
3. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5. W przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.
6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust., lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy/usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Część X
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego pod adresem DPS ul. Kościuszki 35, w pokoju 010, w terminie do 30.11.2011 r., do godziny 9.30.
2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
5. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 30.11.2011 r., o godz. 10.00 w pokoju 010 w siedzibie zamawiającego.
Część XI
Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Do wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić cenę, obliczona w następujący sposób:
1) Wykonawca sporządzi i przedstawi kalkulacje ceny oferty zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Cena oferty określana przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
3) Cenę oferty należy podać brutto wraz z należnym podatkiem Vat.
Część XII
Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny.
1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
2. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie będą prowadzone negocjacje w sprawie ceny.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Sposób oceny ofert:
- zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych. Zamawiający odrzuca ofertę w okolicznościach określonych w art. 89 ust.1 Pzp.
5. Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował jednym kryterium oceny ofert:
Cena – 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt., przy założeniu, że 1pkt = 1%, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: cena najniższa / cena badana x........
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Część XIII
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca w celu zawarcia umowy powinien przygotować i wypełnić projekt umowy o następujące informacje:
- wyznaczenie osób reprezentujących strony umowy,
- wskazanie banków i numerów rachunków bankowych, na jakie mają być przekazywane świadczenia pieniężne należne stronom umowy,
- wskazanie osób uprawnionych do utrzymywania bieżących kontaktów dotyczących realizacji umowy.
Część XIV
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Szczegółowe warunki zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta na warunkach określonych w tym projekcie.
Część XV
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
1. Uczestnikom postępowania przysługują środki odwoławcze określone w dziale VI Pzp.
Część XVI
Inne ustalenia
W innych sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy Pzp oraz kodeksu cywilnego.
Załączniki do SIWZ:
1. Roczne szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na leki i materiały opatrunkowe
2. Formularz oferty
3. Oferta cenowa
4. Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
7. Oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
8. Wzór umowy na dostawę leków i materiałów opatrunkowych
Załącznik nr 1
Roczne szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na leki i materiały opatrunkowe
L.p |
Przedmiot zamówienia |
Dawka |
Ilość w szt. |
|
1 |
2 |
4 |
5 |
|
1. |
3% Woda utleniona |
100 g |
80 szt. |
|
2. |
Acc. Folici |
5 mg. |
720 tabl. |
|
3. |
Acenocumarol |
4 mg. |
2160 tabl. |
|
4. |
Alfadiol |
1 mg. |
1200 |
|
5. |
Altacet |
Tabletki |
60 tabl. |
|
6. |
Amitryptylina |
25 mg. |
720 tabl. |
|
7. |
Amizepin |
200 mg. |
4600 tabl. |
|
8. |
Amlopin |
5 mg. |
360 tabl. |
|
9. |
Amlozek |
10 mg. |
3240 tabl. |
|
10. |
Amlozek |
5 mg. |
4320 tabl. |
|
11. |
Apo - Clodin |
250 mg. |
2160 tabl. |
|
12. |
Apo - Doxan |
1 mg. |
720 tabl. |
|
13. |
Apo - Doxan |
2 mg. |
360 tabl. |
|
14. |
Apo - Doxan |
4 mg. |
2880 tabl. |
|
15. |
Apo – pentox 400 SR |
400 SR |
3600 tabl. |
|
16. |
Areplex |
75 mg. |
336 tabl. |
|
17. |
Atoris |
10 mg. |
1080 tabl. |
|
18. |
Atoris |
20 mg. |
2160 tabl. |
|
19. |
Atrovent |
200 dawek |
4800 dawek |
|
20. |
Baclofen |
10 mg. |
3150 tabl. |
|
21. |
Baclofen |
25 mg. |
1800 tabl. |
|
22. |
Benalapril |
5 mg. |
1800 tabl. |
|
23. |
Benalapril |
10 mg. |
1440 tabl. |
|
24. |
Betaloc ZOK |
25 mg. |
336 tabl. |
|
25. |
Betaloc ZOK |
50 mg. |
672 tabl. |
|
26. |
Betaloc ZOK |
100 mg. |
672 tabl. |
|
27. |
Betaserc |
8 mg. |
1080 tabl. |
|
28. |
Beto ZK |
25 mg. |
392 tabl. |
|
29. |
Beto ZK |
50 mg. |
1008 tabl. |
|
30. |
Bisocard |
5 mg. |
2160 tabl. |
|
31. |
Borasol 0,3 % |
250 g |
40 szt. |
|
32. |
Captopril |
12,5 mg. |
300 tabl. |
|
33. |
Chloroprotixen |
15 mg. |
1800 tabl. |
|
34. |
Chloroprotixen |
50 mg. |
1800 tabl. |
|
35. |
Citalopram |
20 mg. |
360 tabl. |
|
36. |
Clonazepan |
0,5 mg. |
3240 tabl. |
|
37. |
Convulex |
300 mg. |
1200 tabl. |
|
38. |
Depakine chrono |
300 mg. |
360 tabl. |
|
39. |
Depakine chrono |
500 mg. |
360 tabl. |
|
40. |
Detralex |
500 mg. |
4320 tabl. |
|
41. |
Diaprel MR |
30 mg. |
5040 tabl. |
|
42. |
Diclac |
50 mg. |
1440 tabl. |
|
43. |
Digoxin |
0,25 mg. |
720 tabl. |
|
44. |
Digoxin |
0,1 mg. |
360 tabl. |
|
45. |
Dilatrend |
6,25 mg. |
720 tabl. |
|
46. |
Diuresin SR |
1,5 mg. |
360 tabl. |
|
47. |
Effox Long |
50 mg. |
1440 tabl. |
|
48. |
Enarenal |
5 mg. |
1080 tabl. |
|
49. |
Enarenal |
10 mg. |
2160 tabl. |
|
50. |
Erdomed |
300 mg. |
360 tabl. |
|
51. |
Euphyllin Long |
300 mg. |
1800 tabl. |
|
52. |
Euthyrox N |
75 mg. |
1000 tabl. |
|
53. |
Euthyrox N |
50 mg. |
600 tabl. |
|
54. |
Euthyrox N |
100 mg. |
600 tabl. |
|
55. |
Finaster |
5 mg. |
360 tabl. |
|
56. |
Finlepsin |
400 mg. |
720 tabl. |
|
57. |
Flixotide dysk |
50 µg |
12 sztuk |
|
58. |
Fluxetin |
20 mg. |
360 tabl. |
|
59. |
Fokusin |
0,4 mg. |
1440 tabl. |
|
60. |
Foradil |
12 µg. |
4320 kaps. |
|
61. |
Forastmin |
12 µg |
720 kaps. |
|
62. |
Furagin |
50 mg. |
3540 tabl. |
|
63. |
Furosemid |
40 mg. |
3960 tabl. |
|
64. |
Gaza |
1 m² |
40 szt. |
|
65. |
Gaziki jałowe |
9 cm x 9 cm |
300 sztuk |
|
66. |
Gaziki niejałowe |
10 cmx10cm |
20000 sztuk |
|
67. |
Glibetic |
1 mg. |
720 tabl. |
|
68. |
Glibetic |
4 mg. |
360 tabl. |
|
69. |
Glukobay |
50 mg. |
1080 tabl. |
|
70. |
Haloperidol |
1 mg. |
2880 tabl. |
|
71. |
Hydrochlorothiazid |
12,5 mg. |
360 tabl. |
|
72. |
Hydrochlorothiazid |
25 mg. |
360 tabl. |
|
73. |
Hyzaar 50/12,5 mg |
50/12,5 mg. |
336 tabl. |
|
74. |
Igły |
0,45mm x 16mm |
300 szt. |
|
75. |
Igły |
0,7mm x 40mm |
300 szt. |
|
76. |
Igły |
0,8mm x 40mm |
500 szt. |
|
77. |
Igły |
1,1 mm x 40 mm |
200 szt. |
|
78. |
Igły |
0,6 mm x 40 mm |
200 szt. |
|
79. |
Inhibace |
0,5 mg. |
1080 tabl. |
|
80. |
Injectio Glucosi 5 % |
500 ml |
20 szt. |
|
81. |
Ins. Humalog 50 |
3 ml. |
40 penów |
|
82. |
Ins.Actrapit |
3 ml. |
50 penów |
|
83. |
Ins.Gensulin M 30 |
3 ml. |
390 penów |
|
84. |
Ins.Humalog 25 |
3 ml. |
50 penów |
|
85. |
Ins.Insulatard |
3 ml. |
100 penów |
|
86. |
Ins.Mixtrada 30 HM |
3 ml. |
40 penów |
|
87. |
Ins.Novomix 30 |
3 ml. |
50 penów |
|
88. |
Ins.Novorapid |
3 ml. |
60 penów |
|
89. |
Ins.Polhumin Mix-3 |
3 ml. |
200 penów |
|
90. |
Isoptin |
80 mg. |
1440 tabl. |
|
91. |
Isoptin SR |
240 mg. |
720 tabl. |
|
92. |
Isoptin SR |
120 mg. |
1320 tabl. |
|
93. |
Kalipoz |
|
4680 tabl. |
|
94. |
Keppra |
500 mg. |
1200 tabl. |
|
95. |
Ketonal |
100 mg. |
200 tabl. |
|
96. |
Ketrel |
25 mg. |
4320 tabl. |
|
97. |
Kventax |
50 mg. |
360 tabl. |
|
98. |
Kwas borny 3 % |
100 ml |
20 szt. |
|
99. |
Lerivon |
30 mg. |
360 tabl. |
|
100. |
Letrox |
75 mg. |
400 tabl. |
|
101. |
Letrox |
50 mg. |
400 tabl. |
|
102. |
Linisinoratio |
5 mg. |
360 tabl. |
|
103. |
Lisinioratio |
10 mg. |
360 tabl. |
|
104. |
Loperamid |
2 mg. |
720 tabl. |
|
105. |
Lorafen |
1,0 mg. |
300 tabl. |
|
106. |
Lorista H |
50 mg. |
336 tabl. |
|
107. |
Madopar HBS |
125 mg. |
1200 tabl. |
|
108. |
Majamil |
50 mg. |
720 tabl. |
|
109. |
Metformax |
500 mg. |
4320 tabl. |
|
110. |
Metformax |
850 mg. |
720 tabl. |
|
111. |
Metocard |
50 mg. |
2520 tabl. |
|
112. |
Metocard ZK |
47,5 mg. |
720 tabl. |
|
113. |
Miansegen |
30 mg. |
360 tabl. |
|
114. |
Miflonide |
400 µg. |
2880 tabl. |
|
115. |
Miozepam |
50 mg. |
360 tabl. |
|
116. |
Mononit |
20 mg. |
3600 tabl. |
|
117. |
Mononit |
10 mg. |
1440 tabl. |
|
118. |
Mononit |
60 mg. |
360 tabl. |
|
119. |
Na Ci 0,9 % |
500 ml |
20 szt. |
|
120. |
Neurontin |
400 mg. |
1200 tabl. |
|
121. |
Neurotop |
300 mg. |
300 tabl. |
|
122. |
Nitredypina |
10 mg. |
360 tabl. |
|
123. |
No-Spa |
40 mg. |
400 tabl. |
|
124. |
Omnic |
0,4 mg. |
720 tabl. |
|
125. |
Omsal |
0,4 mg. |
1080 tabl. |
|
126. |
Opaska dziana |
10 cm |
500 szt. |
|
127. |
Ortanol |
20 mg. |
4368 tabl. |
|
128. |
Ostenil |
70 mg. |
240 tabl. |
|
129. |
Penester |
5 mg. |
1440 tabl. |
|
130. |
Pernazinum |
25 mg. |
1920 tabl. |
|
131. |
Pernazinum |
100 mg. |
360 tabl. |
|
132. |
Phenytoinum |
100 mg. |
720 tabl. |
|
133. |
Piramil |
5 mg. |
3960 tabl. |
|
134. |
Piramil |
10 mg. |
2160 tabl. |
|
135. |
Piramil |
2,5 mg. |
2520 tabl. |
|
136. |
Plaster z opatrunkiem |
1 m x 6 cm |
20 sztuk |
|
137. |
Plavix |
75 mg. |
336 tabl. |
|
138. |
Poloplast |
|
50 szt. |
|
139. |
Polprazol |
20 mg. |
5600 tabl. |
|
140. |
Prestarium |
5 mg. |
540 tabl. |
|
141. |
Prestarium |
10 mg. |
1080 tabl. |
|
142. |
Propranolol WZF |
10 mg. |
2400 tabl. |
|
143. |
Pulmicort wziew |
200 µg. |
36 sztuk |
|
144. |
PWE |
500 ml |
20 szt. |
|
145. |
Relanium |
5 mg. |
720 tabl. |
|
146. |
Rispolet |
1 mg. |
1440 tabl. |
|
147. |
Rivanol |
100 g |
30 szt. |
|
148. |
Rivastigmine Teva |
1,5 mg. |
1008 tabl. |
|
149. |
Rivastigmine Teva |
4,5 mg. |
672 tabl. |
|
150. |
Serevent dysk |
50 µg |
12 sztuk |
|
151. |
Serfagen |
50 mg. |
1008 tabl. |
|
152. |
Seronil |
20 mg. |
1440 tabl. |
|
153. |
Seronil |
10 mg. |
360 tabl. |
|
154. |
Setaloft |
100 mg. |
392 tabl. |
|
155. |
Simvasterol |
20 mg. |
2520 tabl. |
|
156. |
Spiriva |
18 µg |
720 kaps. |
|
157. |
Spironol |
25 mg. |
1800 tabl. |
|
158. |
Spirytus salicylowy |
100 g |
60 szt. |
|
159. |
Staveran |
80 mg. |
2520 tabl. |
|
160. |
Staveran |
40 mg. |
480 tabl. |
|
161. |
Stilnox |
10 mg. |
120 tabl. |
|
162. |
Strzykawki |
2 ml |
400 szt. |
|
163. |
Strzykawki |
5 ml |
400 szt. |
|
164. |
Strzykawki |
10 ml |
400 szt. |
|
165. |
Sulfasalazin EN |
500 mg. |
1800 tabl. |
|
166. |
Sulpiryd |
100 mg. |
864 kaps. |
|
167. |
Tamoxifen |
20 mg. |
360 tabl. |
|
168. |
Tardyferon |
|
300 tabl. |
|
169. |
Tegretol |
200 mg. |
1200 tabl. |
|
170. |
Tertensif SR |
1,5 mg. |
1080 tabl. |
|
171. |
Theospirex |
150 mg. |
2000 tabl. |
|
172. |
Theovent |
100 mg. |
600 tabl. |
|
173. |
Tialorid |
|
400 tabl. |
|
174. |
Tiapridal |
100 mg. |
240 tabl. |
|
175. |
Tisercin |
25 mg. |
2400 tabl. |
|
176. |
Topamax |
25 mg. |
672 tabl. |
|
177. |
Topamax |
50 mg. |
672 tabl. |
|
178. |
Trittico CR |
150 mg. |
120 tabl. |
|
179. |
Tulip |
20 mg. |
360 tabl. |
|
180. |
Valzek |
80 mg. |
336 tabl. |
|
181. |
Valzek |
160 mg. |
336 tabl. |
|
182. |
Ventolin do nebul. |
0,1 % |
480 ampułek |
|
183. |
Verospiron |
50 mg. |
1080 tabl. |
|
184. |
Vivace |
10 mg. |
360 tabl. |
|
185. |
Vivacor |
6,25 mg. |
1080 tabl. |
|
186. |
Yasnal |
5 mg. |
336 tabl. |
|
187. |
Yasnal |
10 mg. |
1008 tabl. |
|
188. |
Zalasta |
10 mg. |
672 tabl. |
Ilość zamawianych leków oraz asortyment leków może ulec niewielkim zmianom w zależności od potrzeb mieszkańców.
Załącznik Nr 2
……………………………………………..
(pieczęć firmy)
Zamawiający
Dom Pomocy Społecznej
ul. Kościuszki 35 w Gryficach
Nazwa i siedziba oferenta
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
NIP………………………………………………….REGON……………………………………………………………………………
Oferuję realizację zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ na leki i materiały opatrunkowe dla Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) za cenę:
Wartość oferty brutto……………………………….(słownie……………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………………………………………………………)
1. Termin wykonania dostawy 1 rok od chwili podpisania umowy.
2. Okres dostawy (w miesiącach) 12 miesięcy.
3. Termin związania z ofertą – 30 dni.
4. Termin dostawy jednorazowego zamówienia -maksymalnie 24 godziny.
5. Termin płatności za każdorazową dostawę - do 30 dni
6. Oświadczam, że cena określona w ofercie zawiera wszystkie koszty i opłaty składające się na przedmiot niniejszego zamówienia w tym koszt transportu.
7. Oświadczam, że zobowiązuję się do stosowania cen wskazanych w ofercie przez czas trwania umowy.
Załącznik nr 3
...............................................
( pieczęć wykonawcy)
OFERTA CENOWA
Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................
działając w imieniu i na rzecz :
.......................................................................................................…............................................
(pełna nazwa wykonawcy)
.....................................................................................................................................…............................................
(adres siedziby wykonawcy)
REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................
Nr konta bankowego: ..........................................................................................................................…...................
nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................
e-mail .............................................................................................
- Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę :
L.p |
Przedmiot zamówienia |
Dawka |
Ilość w szt |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
||||
1 |