Załączniki

 

                    Załącznik nr 1
...............................................
( pieczęćwykonawcy)
 
OFERTA CENOWA
Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................
działając w imieniu i na rzecz :
 
.......................................................................................................…............................................
(pełna nazwa wykonawcy)
.....................................................................................................................................…............................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................
 
Nr konta bankowego: ..........................................................................................................................…...................
 
nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................
 
e-mail .............................................................................................
  1. Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w siwz za cenę umowną brutto w tym koszt transportu :
...........................................................................................................................................
w tym:
podatek VAT : ..................................................................................................................
 
  1. Oświadczam(y) ,że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Oświadczam(y), że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  3. Oświadczam(y), że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy dołączonym do siwz oraz w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
  4. Oświadczamy, że powierzymy podwykonawcom wykonanie następującej części zamówienia:......................................................................................................................(jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
  5. Oświadczamy, że oferta nie zawiera/ zawiera (właściwe podkreślić) informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach:
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................
Ofertę składamy na ................................ kolejno ponumerowanych stronach.
Na ofertę składają się :
1. ...................................
2. ...................................
3. ...................................
4. ...................................
5. ..................................
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców)
                            Załącznik Nr 2
 
ZESTAWIENIE MATERIAŁÓW I CEN
                                   niezbędnego do wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia:
„Dostawę farb i akcesoriów elektrycznych”
Nazwa (firma) i adres wykonawcy:
..........................................................................................................................
..........................................................................................................................
Nazwa
            
 
 
 
Jm
 
Ilość
 
Cena netto jednostkowa
VAT (%)
VAT (wartość)
Cena jednostkowa
brutto
Wartość (3 x 7)
            1                       
2
      3
      4
 5       
 6
    7                  
   8
Benzyna do lakierów
dm3
 24,00
 
 
 
 
 
Farby emulsyjne nawierzchniowa biała
 
dm3
393,00
 
 
 
 
 
Farba emulsyjna nawierzchniowa morelowa -pastelowa
dm3
124,00
 
 
 
 
 
Farba emulsyjna nawierzchniowa
żółta - pastelowa
dm3
101,00
 
 
 
 
 
farba olejna do gruntowania ogólnego stosowania
dm3
140,00
 
 
 
 
 
farba olejna nawierzchniowa  biała ogólnego stosowania
dm3
 
   6,00
 
 
 
 
 
Farba olejna nawierzchniowa morelowa-pastelowa
Ogólnego stosowania
dm3
 
 74,00
 
 
 
 
 
Farba olejowa nawierzchniowa żółta-pastelowa ogólnego stosowania
dm3
 
 46,00
 
 
 
 
 
kit szpachlowy olejno-żywiczny ogólnego stosowania
dm3
 
5,14
 
 
 
 
 
szpachlówka olejno-żywiczna na tynki biała
dm3
 
261,63
 
 
 
 
 
grunt pokostowy
dm3
 
174,80
 
 
 
 
 
rozcieńczalnik do wyrobów lakierowych
dm3
 
41,75
 
 
 
 
 
folia polietylenowa
m2
280,50
 
 
 
 
 
gips budowlany
t
0,0039
 
 
 
 
 
papier ścierny w arkuszach
ark.
309,00
 
 
 
 
 
farby akrylowe fasadowe w kolorze piaskowym
dm3
 
154,34
 
 
 
 
 
Farbą ftal. do grunt, og. stos.-czarna
dm3
 
13,00
 
 
 
 
 
Farba ftal, nawierzch. og. stos.-czarna
dm3
 
13,00
 
 
 
 
 
Kit szpachl. celulozowe og. stos.
kg
0,65
 
 
 
 
 
emulsja gruntująca ATLAS UNl-GRUNT
kg
184,00
 
 
 
 
 
Piasek natur. do zapr. odm. l, uziar. do 2,00 mm
m3
5,04
 
 
 
 
 
Cement portl, zwykły b.dod. CEM I 32 5 work
t
1,04
 
 
 
 
 
Taśma papierowa odcinająca szr. 5 cm a 50 m
szt.
 38
 
 
 
 
 
Siatka antyrysowa szr. 5 cm a 150 m
szt.
   1
 
 
 
 
 
Wapno hydratyzowane workowane
t
1,26
 
 
 
 
 
Papier ścieny etektrokorundowy w ark.
ark.
93,00
 
 
 
 
 
gniazda podtynkowe 2-biegunowe
Szt.
61,00
 
 
 
 
 
puszki bakelitowe   
Szt.
102,00
 
 
 
 
 
przewody kabelkowe YDY *1,50mm2        
m
72,80
 
 
 
 
 
Listwa zaciskowa
Szt.
39,90
 
 
 
 
 
Łączniki przewodu antenowego
Szt.
30,00
 
 
 
 
 
 
Razem wartość:
 
 
                                                                                                                                                                                  
  
 
 
.............................., ...............                                             ............................................
miejscowość                dnia                                                     podpis wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                             Załącznik nr 3
................................................................
             (pieczęć wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
 
 
 
 
 
Ja (My), niżej podpisany (ni) ....................………......................................................................
działając w imieniu i na rzecz :
 
.....................................................................................................................................................
(pełna nazwa wykonawcy)
 
.....................................................................................................................................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
oświadczam(my), że wykonawca, którego reprezentuję(jemy) :
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..............................., dn. ............................... ...............................................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 4
................................................................
            (pieczęć wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 
Ja (My), niżej podpisany (ni) .......................................………..................................................
działając w imieniu i na rzecz :
 
.....................................................................................................................................................
(pełna nazwa wykonawcy)
 
.....................................................................................................................................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
oświadczam(my), że wykonawca, którego reprezentuję(jemy) :
1. posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2. posiada wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                              
 
                                                                                                                                              Załącznik nr 5
 
Wzór umowy
 
UMOWA NR ..........……………
 
Zawarta w dniu.................................. w Gryficach pomiędzy:
Domem Pomcy Społecznej z siedzibą w Gryficach, 72-300 , ul Kościuszki 35, reprezentowanym przez : ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
zwanym dalej „Zamawiającym",
a
.......................................................................................................................................................
z siedzibą w
.......................................................................................................................................................
*wpisaną/ym w dniu ..................... do rejestru prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ..............................................Wydział ......................... Gospodarczy Rejestrowy Dział B .............z kapitałem zakładowym .........................,- PLN *wpisaną/ym do rejestru ewidencji działalności gospodarczej………………….......... pod nr..................................................................
zwaną/ym dalej „Wykonawcą" , reprezentowaną/ym przez:
- .......................................................................................................................................,
..........................................................................................................................................
NIP ........................................ REGON........................................................,
została zawarta umowa następującej treści:
 
Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych () oraz następstwem wyboru przez Zamawiającego oferty w trybie przetargu nieograniczonego.
 
§ 1
Zakres przedmiotu umowy obejmuje ……………………………………………….…………
 
§ 2
Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia ………………………….…………
 
§ 3
1.      Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w kwocie: ..................................................... zł netto, powiększonej o obowiązujący podatek od towarów i usług VAT, co stanowi łącznie wartość : ......................................... zł słownie: ........................................................................................... złotych ......... /100:
w tym koszt transportu.
2. Ustala się, że zapłata należności, o której mowa w ust.1, nastąpi w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy i  po dostarczeniu faktury VAT;
  1. Zapłata należności z faktur wykonawcy nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w banku      …………...............................................................................................………
 
 
§ 4
Dostawca będzie dostarczał towar zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi.
                                                                         § 5
Strony ustanawiają następujące kary umowne:
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:
1)      Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy powstałą z winy Wykonawcy, w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto ustalonego w umowie za każdy dzień zwłoki,
2)      Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto,
  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku:
1)      Za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości 2 % wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po terminie, w którym odbiór miał być zakończony
2)      Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto.
3.      Zamawiający potrąci z faktury Wykonawcy naliczone kary umowne. 
4.      Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
 
§ 6
Wszystkie kwestie sporne powstałe w związku z realizacją umowy będą rozstrzygnięte przez sąd właściwy do siedziby Zamawiającego.
 
§ 7
W sprawach nieuregulowanych umową, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
 
§ 8
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.
 
§ 9
Integralną część umowy stanowi oferta Wykonawcy przedstawiona w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez Zamawiającego.
 
 
 
 WYKONAWCA                                                                             ZAMAWIAJĄCY

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2010-03-05 13:53:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2010-03-05 13:53:43)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki