Załącznik nr 1
Znak sprawy: DPS.IV.271.7.2019.MP
...............................................
( pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ CENOWO- OFERTOWY
Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................
działając w imieniu i na rzecz :
.......................................................................................................…............................................
(pełna nazwa wykonawcy)
.....................................................................................................................................…............................................
(adres siedziby wykonawcy)
REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................
nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................
e-mail .............................................................................................
- Oferuję wykonanie zamówienia w zakresie objętym warunkami zapytania ofertowego:
|
TAK/NIE |
Łóżko |
|
Szerokość całkowita nie mniej niż 1000 mm, nie więcej niż 1100 mm |
|
Długość całkowita nie mniej niż 2150 mm, nie więcej niż 2160 mm |
|
Szerokość leża 900 mm |
|
Długość leża nie mniej niż 2000 mm |
|
Elektryczna regulacja wysokości leża od podłogi w zakresie od 400 mm do 800 mm |
|
Elektryczna regulacja kąta nachylenia leża względem podłogi w zakresie od 0o do 15o |
|
Leże czterosegmentowe |
|
Elektryczna regulacja oparcia pleców w zakresie od 0o do 75o |
|
Elektryczna regulacja uda w zakresie od 0o do 45o |
|
Przewodowy pilot sterujący |
|
Zasilanie sieciowe 230 V 50/60 Hz |
|
Dopuszczalne obciążenie łóżka nie mniej niż 150 kg |
|
Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym |
|
Wykończenie łóżka drewniane |
|
Poręcze boczne drewniane po 2 szt. na stronę, opuszczane |
|
Wysięgnik z uchwytem 1 szt. |
|
Funkcja jazdy na wprost i łatwego manewrowania |
|
Gwarancja 24 miesiące |
|
Materac piankowy |
|
Grubość 12 cm |
|
Zmywalny pokrowiec |
|
Gęstość pianki 25 kg/m3 |
|
Szerokość 80-85 cm |
|
Długość 200 cm |
|
Gwarancja 24 miesiące |
|
na łączną cenę ofertową: …………………………... zł brutto
(słownie: ……………………………………………………………………………….)
W tym :
wartość netto …………………………….. zł
podatek VAT 8 % ……………………………. Zł
3. Termin realizacji zamówienia: …… dni.
4. Oświadczam(y), że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty.
5. Oświadczam(y), że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z warunkami i na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Na ofertę składają się :
(należy wymienić zgodnie z warunkami zamówienia)
- ...................................
- ……………………..
- ……………………..
- ……………………..
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców
Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr. 91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustaw i przepisów wykonawczych do ustaw, a także w interesie publicznym. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c)RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych.
- Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Wykazem Akt i archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia zlecenia, umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.