ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

                                                                                                             Gryfice, dn. 11.10.2022 r.

 

                                                                                                                                                                                           

 

Nasz znak: DPS.IV.271   . 2  .2022.MP          

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)

      

  1.  Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Gryficach

 Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice

      tel./fax.: (91) 38 4 25-65

      e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl,  adres strony internetowej: dps.gryfice.ibip.pl/public/

 

      Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „ Zapewnienie usług pielęgniarskich w Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 72-300 Gryfice (6 godzin tygodniowo ) Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług pielęgniarskich w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35 .

      3. Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.

      4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)

2) Dokumentację potwierdzającą prawo do wykonywania zawodu .

3) Ubezpieczenie OC zawodowe

 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Dorota Krupecka .
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od 700 do 1500

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

            Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące  - od 01.11.2022 r. do 31.12.2022 r.

Preferowany system pracy 6 godzin tygodniowo (2 x3 h ) w dni uzgodnione z kierownikiem działu .

 

  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:

O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów:

1) cena (C) – waga 70 %

2) dyspozycyjność– waga 30 %

Punkty zostaną obliczone w następujący sposób:

KC + KG

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:

 

1/ Wartość punktowa kryterium cena jest obliczana według wzoru:

               Cn

KC =  ………..  x 70 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

               Cob

 

gdzie:

 

KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

Cn – najniższa zaoferowana cena

Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

2/ Wartość punktowa kryterium dyspozycyjność  jest obliczana według wzoru:

 

             Tn (w dniach)

KG =  ………………… x 30 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

             Tob (w dniach)

 

gdzie: 

 

KG = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji

Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród złożonych ofert

Tob – termin realizacji oferty badanej

 

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny ofert.
  1. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto

za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

  1. Wartość cenową należy podać w polskich złotych cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ( w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego)
  3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych.

 

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę cenową należy:

-dostarczyć osobiście

- przesłać faksem na nr.: (91) 38 4 25-65

- przesłać drogą elektroniczną na adres  dpsgryfice@gryfice.pl

 

W terminie do dnia 28.10.2022 r.   do godz. 900

O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

 

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postepowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych, uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. W tym przypadku nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

  1. Załączniki do zapytania ofertowego
  1. Załącznik nr 1 – formularz cenowo – ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – projekt umowy

                                                                          

 

                                                                                            ZATWIERDZIŁ

 

                                                                                    ……………………………….

                                                                                                         ( data, podpis i pieczęć

                                                                                                        osoby zatwierdzającej  postępowanie)

 

 

                                                                                                                                                             

Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)

informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
    w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr.  91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl
  3. Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia  na wykonanie „Dostawa do Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 w Gryficach artykułów chemicznych”  
  4. Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5.  Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres 10 lat ( czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny).
  6. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2022-10-13 10:05:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2022-10-13 10:07:10)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki