ZAPYTANIE OFERTOWE
Gryfice, dn. 11.10.2022 r.
Nasz znak: DPS.IV.271 . 2 .2022.MP
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
- Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice
tel./fax.: (91) 38 4 25-65
e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl, adres strony internetowej: dps.gryfice.ibip.pl/public/
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „ Zapewnienie usług pielęgniarskich w Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 72-300 Gryfice (6 godzin tygodniowo ) Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług pielęgniarskich w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35 .
3. Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
2) Dokumentację potwierdzającą prawo do wykonywania zawodu .
3) Ubezpieczenie OC zawodowe
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Dorota Krupecka .
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od 700 do 1500
- Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące - od 01.11.2022 r. do 31.12.2022 r.
Preferowany system pracy 6 godzin tygodniowo (2 x3 h ) w dni uzgodnione z kierownikiem działu .
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:
O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów:
1) cena (C) – waga 70 %
2) dyspozycyjność– waga 30 %
Punkty zostaną obliczone w następujący sposób:
KC + KG
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
1/ Wartość punktowa kryterium cena jest obliczana według wzoru:
Cn
KC = ……….. x 70 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Cob
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
2/ Wartość punktowa kryterium dyspozycyjność jest obliczana według wzoru:
Tn (w dniach)
KG = ………………… x 30 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Tob (w dniach)
gdzie:
KG = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji
Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród złożonych ofert
Tob – termin realizacji oferty badanej
- Opis sposobu obliczania ceny ofert.
- Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w polskich złotych cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ( w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego)
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę cenową należy:
-dostarczyć osobiście
- przesłać faksem na nr.: (91) 38 4 25-65
- przesłać drogą elektroniczną na adres dpsgryfice@gryfice.pl
W terminie do dnia 28.10.2022 r. do godz. 900
O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postepowania.
- Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych, uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. W tym przypadku nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 – formularz cenowo – ofertowy
- Załącznik nr 2 – projekt umowy
ZATWIERDZIŁ
……………………………….
( data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr. 91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl
- Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia na wykonanie „Dostawa do Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 w Gryficach artykułów chemicznych”
- Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres 10 lat ( czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.