Zakup i dostawa systemu przywoławczego na drugie i trzecie piętro dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach

 

 

 

                Gryfice, dnia 03.12.2025r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024.1320) z uwagi na treść art.2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy- zamówienie, którego wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.

Działając na podstawie Uchwały nr 418/131/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych Powiatu Gryfickiego zapraszam do złożenia oferty na: Kontynuacja inwestycji zakup i dostawa osprzętu do systemu przywoławczego na drugie i trzecie piętro dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”

  I. Zamawiający:                                                                                          Dom Pomocy Społecznej w Gryficach                                                                   ul. Kościuszki 35                                                                                                    72-300 Gryfice                                                                                          tel. ( 091) 38 425 65                                                                                        e – mail : dpsgryfice@gryfice.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Kontynuacja inwestycji zakup i dostawa osprzętu do systemu przywoławczego na drugie i trzecie piętro dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”

  1. W oparciu istniejący system SAIO firmy Schima Sp. z o.o., który jest zamontowany w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice zakup i dostawa osprzętu instalacji przywoławczej, który obejmuje pokoje na piętrze drugim o numerach nr 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 214, 216 dwie łazienki, dwie toalety, oraz  piętrze trzecim o numerach 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 314, dwie łazienki i dwie toalety.  Centrale zbiorcze na drugim i trzecim  piętrze połączone będą z istniejącymi już na  pierwszym piętrze i pomieszczeniu zabiegowym centralami co umożliwi spięcie całego budynku. Wykaz osprzętu oraz konkretne modele sprzętowe stanowi  załączniku nr 2a. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
  2. Przedmiot zamówienia opisany wg. następujących kodów CPV:

CPV  : 48814100-8 system informacji pielęgniarskiej  

 

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

od dnia podpisania umowy w terminie do 7 dni

  1. Zamówienie obejmuje wartość przedmiotu dostawy wraz z transportem, bezpośrednio do magazynu Zamawiającego znajdującego się przy                 ul. Kościuszki 71, 72-300 Gryfice oraz opieką instruktarzową i wdrożenie.
  2. Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy.
  3. Wykonawca winien dostarczyć produkty zgodne z opisem i rodzajem oznaczeń produktów obowiązują na terenie Polski. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad fizycznych. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych  w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez zamawiającego – nie później niż dnia następnego.
  5. Wystawienie faktury VAT zgodnie z ilością zakupu.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  2. Kalkulację cenową (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami:

       – Jacek Ratajczak tel. 091 38-425-65, dpsgryfice@gryfice.pl , w godz. 800-1100.

     VI. Termin wykonania zamówienia:

      Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji         zamówienia  w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy

 

VII. okres gwarancji 24 miesiące 

VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:

Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:

 

  1. Kryterium: cena za wykonanie przedmiotu zamówienia podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) waga max 100 pkt.

KC =CnCob×100 pkt x 100 %

( maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

gdzie:

KC- ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena 100%

Cn- najniższa zaoferowana cena brutto

Cob- cena zaoferowana w ofercie badanej brutto

Spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający przy obliczaniu liczby punktów   zastosuje zaokrąglenie wyniku do miejsca dziesiętnego. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.

  1. Cena podana w Formularzu ofertowym stanowi cenę brutto, to jest cenę netto  powiększoną o obowiązującą w momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
  2. Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w poszczególnych miejscach wykonania i wymienionych zakresach.
  3. Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy.
  4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.

 

IX. Miejsce oraz termin składania ofert:

 1.Ofertę należy złożyć w:

Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice pokój 010 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem  Kontynuacja inwestycji zakup i dostawa osprzętu do systemu przywoławczego na drugie i trzecie piętro dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”

 

  1. Społecznej w Gryficach” NIE OTWIERAĆ PRZED 10.12.2025 do godz.10:00.
  2. Drogą elektroniczną e-mail na adres dpsgryfice@gryfice.pl

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  10.12.2025  o godzinie 11:00

3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.

 

 

 

 

 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

X. informacje o formalnościach:

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia
  2. Zamawiający zawrze umowę (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XI. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 2a -    Kalkulacja cenowa

Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Załącznik nr 4- - Klauzula informacyjna RODO

 

Zatwierdził:

Marzena Pelc

Dyrektor DPS

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2025-12-03 09:55:33)
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki