Gryfice 27.11.2024r
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr D/ 15/2024
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Działając na podstawie Uchwały nr 418/131/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych Powiatu Gryfickiego zapraszam do złożenia oferty na: dostawę mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach. I. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35 72-300 Gryfice tel. ( 091) 38 425 65 e – mail : dpsgryfice@gryfice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach. Szczegółowy wykaz oraz ilości oraz rodzaju objętych przedmiotem zamówienia zawiera KALKULACJA CENOWA stanowiąca Załącznik nr 2. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
- Przedmiot zamówienia opisany wg. następujących kodów CPV:
CPV 15331170-9 warzywa mrożone
CPV 15896000-5 produkty głęboko mrożone
Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu roku od dnia 30.12.2024r. do dnia 30.12.2025r., wg zapotrzebowania składanego przez zamawiającego.
- Zamówienie obejmuje wartość przedmiotu dostawy wraz z transportem bezpośrednio do magazynu Zamawiającego znajdującego się przy ul. Kościuszki 71, 72-300 Gryfice.
- Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem Wykonawcy na jego koszt. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym przewozu takich produktów. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników.
- Wykonawca winien dostarczyć produkty z długim terminem przydatności, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów żywnościowych, które obowiązują na terenie Polski. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad fizycznych i jakościowych z ważnym terminem przydatności .
- Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez zamawiającego – nie później niż dnia następnego.
- Wystawienie faktury VAT zgodnie z ilością zakupu.
- Forma płatności – przelew 30 dni.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Kalkulację cenową (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami:
– Jacek Ratajczak tel. 091 38-425-65, dpsgryfice@gryfice.pl , w godz. 700-1500.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie od dnia 30.12.2024r. do dnia 31.12.2025r.
VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:
Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:
- Kryterium: cena za wykonanie przedmiotu zamówienia podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) waga max 60– waga 100%
KC =CnCob×60 ( maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
gdzie:
KC- ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn- najniższa zaoferowana cena
Cob- cena zaoferowana w ofercie badanej
Zamawiający przy obliczaniu liczby punktów zastosuje zaokrąglenie wyniku do miejsca dziesiętnego po przecinku.
- Kryterium: termin płatności faktury- waga max 40pkt, przeliczana dla każdej części osobno
Zgodnie ze wzorem : (wymagany termin płatności – min21 dni, max 30 dni)
Wykonawca który zaoferuje:
-21 dni otrzyma 4 pkt.
-22 dni otrzyma 8 pkt
-23 dni otrzyma 12 pkt
-24 dni otrzyma 16pkt
-25 dni otrzyma 20pkt
-26 dni otrzyma 24pkt
-27 dni otrzyma 28pkt
-28 dni otrzyma 32 pkt
-29 dni otrzyma 36pkt
-30 dni otrzyma 40pkt.
W każdym przypadku kiedy wykonawca zaoferuje ponad 30dniowy termin
płatności Zamawiający przyjmie do obliczenia punktacji max.30 dni.
Suma punktów oferty to składowa 60pkt cena i 40pkt termin płatności dając max 100pkt jakie może uzyskać Wykonawca
- Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
- Cena podana w Formularzu ofertowym stanowi cenę brutto, to jest cenę netto powiększoną o obowiązującą w momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
- Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w poszczególnych miejscach wykonania i wymienionych zakresach.
- Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
IX. Miejsce oraz termin składania ofert:
1.Ofertę należy złożyć w:
- Domu Pomocy Społecznej w Gryficach 72-300 Gryfice pokój 010 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach” NIE OTWIERAĆ PRZED 12.12.2024r. do godz.10:00.
- Drogą elektroniczną e-mail na adres dpsgryfice@gryfice.pl
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024r. o godzinie 11:00
3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
X. informacje o formalnościach:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
XI. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Kalkulacja cenowa
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4- - Klauzula informacyjna RODO
Zatwierdził:
Marzena Pelc