Zapytanie ofertowe na dostawę mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.

                Gryfice 12.07.2024r

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 7/2024

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)

Działając na podstawie Uchwały nr 418/131/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych Powiatu Gryfickiego zapraszam do złożenia oferty na: dostawę mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.                                                                                                       I. Zamawiający:                                                                                           Dom Pomocy Społecznej w Gryficach                                                                   ul. Kościuszki 35                                                                                                    72-300 Gryfice                                                                                          tel. ( 091) 38 425 65                                                                                        e – mail : dpsgryfice@gryfice.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa  i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.
  2. Szczegółowy wykaz oraz ilości mięsa i przetworów mięsnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera KALKULACJA CENOWA stanowiąca Załącznik nr 2. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
  3. Przedmiot zamówienia opisany wg. następujących kodów CPV:

15100000-9 mięso

15131700-2 przetwory mięsne

  1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu roku od dnia 15.08.2024r. do dnia 15.08.2025r., wg zapotrzebowania składanego przez zamawiającego.
  2. Zamówienie obejmuje wartość przedmiotu dostawy wraz z transportem bezpośrednio do magazynu Zamawiającego znajdującego się przy                 ul. Kościuszki 71, 72-300 Gryfice.
  3. Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem Wykonawcy na jego koszt. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym kontaktu z żywnością. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników.
  4. Wykonawca winien dostarczyć produkty świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad fizycznych i jakościowych.
  5. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych  w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości bądź przydatności do spożycia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez zamawiającego – nie później niż dnia następnego.
  7. Wystawienie faktury VAT zgodnie z ilością zakupu.
  8. Forma płatności – przelew 30 dni.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  2. Kalkulację cenową (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami:

       – Dorota Krupecka tel. 091 38-425-65, dpsgryfice@gryfice.pl , w godz. 700-1500.

     VI. Termin wykonania zamówienia:

      Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji         zamówienia  w terminie od dnia 15.08.2024r. do dnia 15.08.2025r.

VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:

Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:

 

  1. Kryterium: cena za wykonanie przedmiotu zamówienia podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) waga max 60– waga 100%

KC =CnCob×60 ( maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

gdzie:

KC- ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

Cn- najniższa zaoferowana cena

Cob- cena zaoferowana w ofercie badanej

Zamawiający przy obliczaniu liczby punktów   zastosuje zaokrąglenie wyniku do miejsca dziesiętnego po przecinku.

  1. Kryterium: termin płatności faktury- waga max 40pkt, przeliczana dla każdej części osobno

Zgodnie ze wzorem : (wymagany termin płatności – min21 dni, max 30 dni)

Wykonawca który zaoferuje:

-21 dni otrzyma 4 pkt.

-22 dni  otrzyma 8 pkt

-23 dni otrzyma 12 pkt

-24 dni otrzyma 16pkt

-25 dni otrzyma 20pkt

-26 dni otrzyma 24pkt

-27 dni otrzyma 28pkt

-28 dni otrzyma 32 pkt

-29 dni otrzyma 36pkt

-30 dni otrzyma 40pkt.

            W każdym przypadku kiedy wykonawca zaoferuje ponad 30dniowy termin    

            płatności Zamawiający przyjmie do obliczenia punktacji max.30 dni.

Suma punktów oferty to składowa 60pkt cena i 40pkt termin płatności dając max 100pkt jakie może uzyskać Wykonawca

  1. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
  2. Cena podana w Formularzu ofertowym stanowi cenę brutto, to jest cenę netto  powiększoną o obowiązującą w momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
  3. Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w poszczególnych miejscach wykonania i wymienionych zakresach.
  4. Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy.
  5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.

 

IX. Miejsce oraz termin składania ofert:

 1.Ofertę należy złożyć w:

  1. Domu Pomocy Społecznej w Gryficach 72-300 Gryfice pokój 010 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach” NIE OTWIERAĆ PRZED 23.07.2024r. do godz.10:00.
  2. Drogą elektroniczną e-mail na adres dpsgryfice@gryfice.pl

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.07.2024r. o godzinie 11:00

3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

X. informacje o formalnościach:

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

XI. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Kalkulacja cenowa

Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Załącznik nr 4- - Klauzula informacyjna

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2024-07-12 13:47:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2024-07-22 08:51:54)