Gryfice 02.12.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2022
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Działając na podstawie Uchwały nr 418/131/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych Powiatu Gryfickiego zapraszam do złożenia oferty na : sprzedaż i dostawa 10 sztuk łóżek rehabilitacyjnych kompletnych (wraz z materacem) do Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.
- Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
W Gryficach ul. Kościuszki 35
72-300 Gryfice
tel. (0 91) 38 425 65
e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
- Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 sztuk łóżek rehabilitacyjnych drewnianych do Domu Pomocy Społecznej w Gryficach ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice.
Parametry techniczne łóżka
- Materac grubość 10 cm, zmywalny pokrowiec , gęstość pianki 25 kg/m3, szerokość i długość dopasowana do łóżka .
- Elektryczna regulacja wysokości leża od podłogi w zakresie 400 mm do 800 mm
- Elektryczna regulacja kąta nachylenia leża względem podłogi w zakresie od 00 do 150
- Leże czterosegmentowe
- Elektryczna regulacja oparcia pleców w zakresie 00 do 75 0
- Elektryczna regulacja uda w zakresie 00do 450
- Przewodowy pilot sterujący
- Zasilanie sieciowe 230V 50/60 Hz
- Dopuszczalne obciążenie łóżka min. 145 kg
- Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym .
- Wykończenie lóżka drewniane
- Poręcze boczne po 2 sztuki na stronę , opuszczane
- Wysięgnik z uchwytem 1 szt.
- Funkcja jazdy na wprost i łatwego manewrowania
- Gwarancja 24 miesiące
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. Następujących kodów:
CPV 33192000-2 – Meble medyczne
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek łóżek rehabilitacyjnych .Gwarancja minimum 24 miesiące .
- Dostawa łóżek musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
- Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, w oryginalnym opakowaniu, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, ponadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
- Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
- Wystawienie faktury VAT zgodnie z ilością zakupu.
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości.
- Forma płatności – przelew 30 dni.
- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami
1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
- Patrycja Bereda, tel. 091 38-425-65, dpsgryfice@gryfice.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy, tj.: w godz. 800–1400
- Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie do dnia 20.12.2022 r.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:
Do oceny ofert będą stosowane następujące kryteria:
Kryterium: cena - waga 100 %
Cn
KC = ---------- x 100 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Cob
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi
100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty, która otrzyma największą ilość punktów.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
-
-
- Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
- Cena podana w Formularzu ofertowym stanowi cenę brutto, to jest cenę netto powiększoną o obowiązującą w momencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
- Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w poszczególnych miejscach wykonania i wymienionych zakresach.
- Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w:
- Domu Pomocy Społecznej w Gryficach 72-300 Gryfice pokój 010 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa i montaż suszarki do DPS Gryfice” NIE OTWIERAĆ PRZED 15.12.2022 r. do godz. 10.00,
- Drogą elektroniczną e- mail na adres dpsgryfice@gryfice.pl
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2022 r. o godzinie 12:00
- Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Informacje o formalnościach
-
-
-
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
Z A T W I E R D Z I Ł:
Marzena Pelc