Dom Pomocy Społecznej Gryfice, dn. 02.12.2022 r.
ul. Kościuszki 35
72-300 Gryfice
tel./fax. (91)384 25-65
Nasz znak: DPS.IV.271. 4 .2022.MP
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3/2022
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice
tel. (91) 38 4 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
adres strony internetowej zamawiającego: dps.gryfice.ibip.pl/public/
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na
„Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.
Pieluchomajtki wykonane z laminatu paraprzepuszczalnego, czyli wykonane w całości z warstw przepuszczających powietrze.
Zestawienie ilościowe pieluchomajtek refundowanych przez NFZ w następujących rozmiarach:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 300 ml.
b) Pieluchomajtki dla dorosłych – large – nocne – 100 – 150 cm obwód pasa – 33 840 szt.:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 500 ml.
c) Pieluchomajtki dla dorosłych – large extra nocne – 130-175 cm obwód pasa – 9 360 szt.:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 500 ml.
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 3141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
3. Zamawiający wymaga przedłożenia próbki produktów .
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną (e- mail ) lub za pomocą platformy zakupowej.
1.Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Patrycja Bereda tel. 91 38 425-65.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. od 800 do 1400.
Termin wykonania zamówienia od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów:
Punkty zostaną obliczone według następujący sposób:
Cn
KC = ……. x 90 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Cob
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
Tn (w dniach)
KG = …................... x 10 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Tob (w dniach)
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji
Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród
złożonych ofert
Tob – termin realizacji oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria.
Oferty cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice pokój 10 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach „NIE OTWIERAĆ PRZED 15.12.2022 r.” w terminie do dnia 15.12.2021 r., do godz. 1000 lub drogą elektroniczną e – mail
1. Dnia 15.12.2022 roku o godzinie 12:00 po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związaną ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia na: „Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.