Dom Pomocy Społecznej Gryfice, dn. 08.12.2020 r.
ul. Kościuszki 35
72-300 Gryfice
tel./fax. (91)384 25-65
Nasz znak: DPS.IV.271.5.2020.MP
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice
tel. (91) 38 4 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
adres strony internetowej zamawiającego: dps.gryfice.ibip.pl/public/
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na
„Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach zgodnie z poniższym opisem i wykazem:
Pieluchomajtki wykonane z laminatu paraprzepuszczalnego, czyli wykonane w całości z warstw przepuszczających powietrze.
Zestawienie ilościowe pieluchomajtek refundowanych przez NFZ w następujących rozmiarach:
- Pieluchomajtki dla dorosłych – medium-nocne – 75-120 cm obwód pasa – 3 600 szt.:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 300 ml.
b) Pieluchomajtki dla dorosłych – large – nocne – 100 – 150 cm obwód pasa – 30 960 szt.:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 500 ml.
c) Pieluchomajtki dla dorosłych – large extra nocne – 130-175 cm obwód pasa – 10 080 szt.:
- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;
- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;
- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;
- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;
- chłonność minimum 2 500 ml.
2) Data ogłoszenia:
07.12.2020 r. – niniejsze zapytanie zostało ogłoszone na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.
3) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
- Ogólne zasady uczestnictwa w postepowaniu ofertowym
- W postepowaniu ofertowym uczestniczą wyłącznie Wykonawcy, którzy w terminie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu złożą ofertę cenową na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami do tej oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
- Termin i forma realizacji zamówienia (dostawy):
Czas realizacji zamówienia (dostawy) wynosi 4 dni licząc od dnia złożenia zamówienia. Wielkość jednorazowej dostawy zbliżona do wielkości zamówienia dzielonego na 12 miesięcy.
- Kryteria wyboru ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena – waga 90 %
- Termin realizacji ( dostawa) – waga 10 %
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
- Wartość punktowa kryterium cena jest obliczana według wzoru:
Cn
KC = ……. x 90 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Cob
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
- Wartość punktowa kryterium termin realizacji (dostawy) jest obliczana według wzoru:
Tn (w dniach)
KG = …................... x 10 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Tob (w dniach)
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji
Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród
złożonych ofert
Tob – termin realizacji oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria.
-
Wymagania:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/świadczenia usługi obejmującej przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania usługi obejmującej przedmiot zamówienia;
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postepowania, z powodu:
- Otwarcia w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszenia upadłości.
- Sposób przygotowania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją: „Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”
2. Ofertę należy złożyć według załączonego druku do zapytania ofertowego – załącznik nr 1.
3. Do oferty należy dołączyć:
a) kopie dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań o których mowa w części VI zapytania ofertowego;
b) wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1;
c) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczący materiału z jakiego wykonany jest oferowany produkt (np.: karta opisu produktu, certyfikat);
d) próbkę oferowanego produktu.
- Procedura i kryteria oceny ofert:
- Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego;
2) Kryterium oceny ofert: cena – waga – 90 %, termin realizacji ( dostawy) – waga 10 %
3) Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu będzie zawierała najniższą wartość.
- Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Agnieszka Pinczewska tel. (91) 384 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
- Sposób, miejsce oraz termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Ofertę należy złożyć do 18.12.2020 r. do godziny 9.00, w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego pok. 010.
O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
- Formalności dopełniane po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pisemnie lub drogą elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Projekt umowy
Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr. 91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl
Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia na: „Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.
- Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres 10 lat ( czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.