Dom Pomocy Społecznej                                                                    Gryfice, dn. 08.12.2020 r.

ul. Kościuszki 35

72-300 Gryfice

tel./fax. (91)384 25-65

 

 

 

                                                                                                      

 

Nasz znak: DPS.IV.271.5.2020.MP          

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

                                                                                                    

 

      

  1. Zamawiający

 

Dom Pomocy Społecznej w Gryficach

      siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice

      tel. (91) 38 4 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl

      adres strony internetowej zamawiającego: dps.gryfice.ibip.pl/public/

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na

„Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach zgodnie z poniższym opisem i wykazem:

Pieluchomajtki wykonane z laminatu paraprzepuszczalnego, czyli wykonane w całości z warstw przepuszczających powietrze.

Zestawienie ilościowe pieluchomajtek refundowanych przez NFZ w następujących rozmiarach:

  1. Pieluchomajtki dla dorosłych – medium-nocne – 75-120 cm obwód pasa – 3 600 szt.:

- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;

- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;

- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;

- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;

- chłonność minimum 2 300 ml.

 b) Pieluchomajtki dla dorosłych – large – nocne – 100 – 150 cm obwód pasa – 30 960 szt.:

- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;

- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;

- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;

- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, latexfree, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;

- chłonność minimum 2 500 ml.

c) Pieluchomajtki dla dorosłych – large extra nocne – 130-175 cm obwód pasa – 10 080 szt.:

- elastyczne przylepcorzepy wielokrotnego zapinania i odpinania;

- minimum jeden ściągacz taliowy, dzięki któremu produkt jest bardzo wygodny i idealnie dopasowuje się do ciała;

- pieluchomajtki w opakowaniach po 30 sztuk;

- opakowanie produktu opisane (rozmiar, oddychalność, indykator wilgotności, ilość sztuk w opakowaniu, system pochłaniający zapach)- indykator wilgotności;

- chłonność minimum 2 500 ml.

 

2) Data ogłoszenia:

07.12.2020 r. – niniejsze zapytanie zostało ogłoszone na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Gryficach.

 

3) Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

 

  1. Ogólne zasady uczestnictwa w postepowaniu ofertowym
  1. W postepowaniu ofertowym uczestniczą wyłącznie Wykonawcy, którzy w terminie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu złożą ofertę cenową na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami do tej oferty.
  2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

 

  1. Termin i forma realizacji zamówienia (dostawy):

Czas realizacji zamówienia (dostawy) wynosi 4 dni licząc od dnia złożenia zamówienia. Wielkość jednorazowej dostawy zbliżona do wielkości zamówienia dzielonego na 12 miesięcy.

 

  1. Kryteria wyboru ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena – waga 90 %
  2. Termin realizacji ( dostawa) – waga 10 %

Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:

  1. Wartość punktowa kryterium cena jest obliczana według wzoru:

              Cn

KC =  …….  x 90 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

                   Cob

gdzie:

 

KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

Cn – najniższa zaoferowana cena

Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

  1. Wartość punktowa kryterium termin realizacji  (dostawy) jest obliczana według wzoru:

 

             Tn (w dniach)   

KG =   …................... x 10 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

             Tob (w dniach)

 

gdzie:

 

KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji

Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród   

        złożonych ofert

Tob – termin realizacji oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria.

 

  1. Wymagania:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/świadczenia usługi obejmującej przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania usługi obejmującej przedmiot zamówienia;
  3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  5. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania, z powodu:
  1. Otwarcia w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszenia upadłości.

 

  1. Sposób przygotowania ofert:

 

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją: „Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”

2. Ofertę należy złożyć według załączonego druku do zapytania ofertowego – załącznik nr 1.

3. Do oferty należy dołączyć:

a) kopie dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań o których mowa w części VI zapytania ofertowego;

b) wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1;

c) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczący materiału z jakiego wykonany jest oferowany produkt (np.: karta opisu produktu, certyfikat);

d) próbkę oferowanego produktu.

 

  1. Procedura i kryteria oceny ofert:

 

  1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego;

      2) Kryterium oceny ofert: cena – waga – 90 %, termin realizacji ( dostawy) – waga 10 %

      3) Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta po spełnieniu wszystkich    wymagań określonych w niniejszym zapytaniu będzie zawierała najniższą wartość.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

 

Agnieszka Pinczewska tel. (91) 384 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl

 

  1. Sposób, miejsce oraz termin złożenia ofert:

 

Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Ofertę należy złożyć do 18.12.2020 r. do godziny 9.00, w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego pok. 010.

O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

 

  1. Formalności dopełniane po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pisemnie lub drogą elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

  1. Załączniki do zapytania ofertowego
  1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy

 

 

 

Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)

informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
    w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr.  91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl

Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia  na: „Dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach”.

 

  1. Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  2.  Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres 10 lat ( czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny).
  3. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  4. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.

 


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2020-12-08 14:28:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2020-12-08 14:28:37)