Nowa wersja załączników
Zgodnie z art. 38 pkt. 4 ustawy o zamówieniach publicznych Zamawiający przedstawia nową wersję załączników do SIWZ
tj. Załącznik Nr 1, 2 i 5
Załącznik nr 1
...............................................
( pieczęćwykonawcy)
OFERTA CENOWA
Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................
działając w imieniu i na rzecz :
.......................................................................................................…............................................
(pełna nazwa wykonawcy)
.....................................................................................................................................…............................................
(adres siedziby wykonawcy)
REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................
Nr konta bankowego: ..........................................................................................................................…...................
nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................
e-mail .............................................................................................
- Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w siwz za cenę umowną brutto:
...........................................................................................................................................
w tym:
podatek VAT : ..................................................................................................................
W tym koszt transportu.
- Oświadczam(y) ,że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
- Oświadczam(y), że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Oświadczam(y), że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy dołączonym do siwz oraz w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
- Oświadczamy, że powierzymy podwykonawcom wykonanie następującej części zamówienia:......................................................................................................................(jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
- Oświadczamy, że oferta nie zawiera/ zawiera (właściwe podkreślić) informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach:
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................
Ofertę składamy na ................................ kolejno ponumerowanych stronach.
Na ofertę składają się :
1. ...................................
2. ...................................
3. ...................................
4. ...................................
5. ..................................
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców)
Załącznik Nr2
ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE NA PIELUCHOMAJTKI
DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFICACH
Lp.
|
Przedmiot zamówienia
|
Ilość szt.
|
Cena jednostkowa
netto
W PLN.
|
Wartość
Netto
(3 x 4)
W PLN
|
Stawka
Vat%
|
Wartość Vat
(5 x 6)
|
Wartość brutto
(5 + 7)
|
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
||
1.
|
Pieluchomajtki dla dorosłych – medium -dzienne
|
1080
|
|
|
|
|
|
||
2.
|
Pieluchomajtki dla dorosłych – medium - nocne
|
14040
|
|
|
|
|
|
||
3.
|
Pieluchomajtki dla dorosłych – large -dzienne
|
2160
|
|
|
|
|
|
||
4.
|
Pieluchomajtki dla dorosłych – large -nocne
|
17280
|
|
|
|
|
|
||
5.
|
Pieluchomajtki dla dorosłych – large extra dzienne
|
2160
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
Pieluchomajtki anatomiczne –
duże
|
720
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załącznik nr 5
Wzór umowy
UMOWA NR ..........……………
Zawarta w dniu.................................. w Gryficach pomiędzy:
Domem Pomcy Społecznej z siedzibą w Gryficach, 72-300 , ul Kościuszki 35, reprezentowanym przez : ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
zwanym dalej „Zamawiającym",
a
.......................................................................................................................................................
z siedzibą w
.......................................................................................................................................................
*wpisaną/ym w dniu ..................... do rejestru prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ..............................................Wydział ......................... Gospodarczy Rejestrowy Dział B .............z kapitałem zakładowym .........................,- PLN *wpisaną/ym do rejestru ewidencji działalności gospodarczej………………….......... pod nr..................................................................
zwaną/ym dalej „Wykonawcą" , reprezentowaną/ym przez:
- .......................................................................................................................................,
..........................................................................................................................................
NIP ........................................ REGON........................................................,
została zawarta umowa następującej treści:
Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych () oraz następstwem wyboru przez Zamawiającego oferty w trybie przetargu nieograniczonego.
§ 1
Zakres przedmiotu umowy obejmuje ……………………………………………….…………
§ 2
Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia ………………………….…………
§ 3
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w kwocie: ..................................................... zł netto, powiększonej o obowiązujący podatek od towarów i usług VAT, co stanowi łącznie wartość : ......................................... zł słownie: ........................................................................................... złotych ......... /100:
w tym koszt transportu.
2. Każdorazowa dostawa przedmiotu umowy do Zamawiającego musi być potwierdzana na dowodzie dostawy.
- Ustala się, że zapłata należności, o której mowa w ust.1, nastąpi w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy i po dostarczeniu faktury VAT;
- Zapłata należności z faktur wykonawcy nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w banku …………...............................................................................................………
§ 4
Strony ustanawiają następujące kary umowne:
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:
1) Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy powstałą z winy Wykonawcy, w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto ustalonego w umowie za każdy dzień zwłoki,
2) Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto,
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku:
1) Za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości 2 % wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po terminie, w którym odbiór miał być zakończony
2) Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto.
3. Zamawiający potrąci z faktury Wykonawcy naliczone kary umowne.
4. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
§ 5
Wszystkie kwestie wsporne powstałe w związku z realizacją umowy będą rozstrzygnięte przez sąd właściwy do siedziby Zamawiającego.
§ 6
W sprawach nieuregulowanych umową, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 7
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.
§ 8
Integralną część umowy stanowi oferta Wykonawcy przedstawiona w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez Zamawiającego.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2010-02-24 18:20:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2010-02-25 08:25:45)