Załaczniki

 

             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
...............................................
( pieczęćwykonawcy)
·         OFERTA CENOWA
Ja (My), niżej podpisany (ni) ............................………...............................................................
działając w imieniu i na rzecz :
.......................................................................................................…............................................
(pełna nazwa wykonawcy)
.....................................................................................................................................…............................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
REGON............................................................................ Nr NIP ..............................…...........................................
 
Nr konta bankowego: ..........................................................................................................................…...................
 
nr telefonu ........................................................................ nr faxu ......................................................…...................
 
e-mail .............................................................................................
  1. Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w siwz za cenę umowną brutto:
...........................................................................................................................................
w tym:
podatek VAT : ..................................................................................................................
 
W tym koszt transportu wynosi ……………………………………… zł brutto
  1. Oświadczam(y) ,że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  2. Oświadczam(y), że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  3. Oświadczam(y), że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy dołączonym do siwz oraz w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
  4. Oświadczamy, że powierzymy podwykonawcom wykonanie następującej części zamówienia:......................................................................................................................(jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
  5. Oświadczamy, że oferta nie zawiera/ zawiera (właściwe podkreślić) informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach:
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................
Ofertę składamy na ................................ kolejno ponumerowanych stronach.
Na ofertę składają się :
1. ...................................
2. ...................................
3. ...................................
4. ...................................
5. ..................................
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców
                                                                                                                                                                    Załącznik Nr2
 
 
 
·         ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE NA REFUNDOWANE PRZEZ NFZ PIELUCHOMAJTKI DLA DOMU   POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFICACH
 
Lp.
 
         Przedmiot zamówienia
 
Ilość szt.
 
 
Ilość opak. 
 po 30 szt.
 Wartość
 jednost                  opak.
 netto
 
Wartość
 netto
 (5 x 6)
Stawka
 Vat%
Wartość Vat
    (7 x 8)
Wartość brutto
     (6 + 7)
 
 1.
                          2.
     3.
       4.
        5.       
      6.
      7.
         8.
         9.
1.
Pieluchomajtki dla dorosłych – medium -dzienne
       1080
      36  
 
 
 
 
 
2.
Pieluchomajtki dla dorosłych – medium - nocne
     14040
     468
 
 
 
 
 
3.
Pieluchomajtki dla dorosłych – large -dzienne
       2160
       72
 
 
 
 
 
4.
Pieluchomajtki dla dorosłych – large -nocne
     17280
     576
 
 
 
 
 
5.
Pieluchomajtki dla dorosłych – large extra dzienne
       2160
      72
 
 
 
 
 
 
6.
Pieluchomajtki anatomiczne –
 duże
        720
      24
 
 
 
 
 
 
Razem 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 3
................................................................
             (pieczęć wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
 
 
 
 
 
Ja (My), niżej podpisany (ni) ....................………......................................................................
działając w imieniu i na rzecz :
 
.....................................................................................................................................................
(pełna nazwa wykonawcy)
 
.....................................................................................................................................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
oświadczam(my), że wykonawca, którego reprezentuję(jemy) :
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..............................., dn. ............................... ...............................................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr4
................................................................
            (pieczęć wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 
Ja (My), niżej podpisany (ni) .......................................………..................................................
działając w imieniu i na rzecz :
 
.....................................................................................................................................................
(pełna nazwa wykonawcy)
 
.....................................................................................................................................................
(adres siedziby wykonawcy)
 
oświadczam(my), że wykonawca, którego reprezentuję(jemy) :
1. posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2. posiada wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 
..............................., dn. ............................... .....................................................................
(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, w przypadku
oferty wspólnej podpis pełnomocnika wykonawców)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 5
 
Wzór umowy
 
UMOWA NR ..........……………
 
Zawarta w dniu.................................. w Gryficach pomiędzy:
Domem Pomcy Społecznej z siedzibą w Gryficach, 72-300 , ul Kościuszki 35, reprezentowanym przez : ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
zwanym dalej „Zamawiającym",
a
.......................................................................................................................................................
z siedzibą w
.......................................................................................................................................................
*wpisaną/ym w dniu ..................... do rejestru prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ..............................................Wydział ......................... Gospodarczy Rejestrowy Dział B .............z kapitałem zakładowym .........................,- PLN *wpisaną/ym do rejestru ewidencji działalności gospodarczej………………….......... pod nr..................................................................
zwaną/ym dalej „Wykonawcą" , reprezentowaną/ym przez:
- .......................................................................................................................................,
..........................................................................................................................................
NIP ........................................ REGON........................................................,
została zawarta umowa następującej treści:
 
Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych () oraz następstwem wyboru przez Zamawiającego oferty w trybie przetargu nieograniczonego.
 
§ 1
Zakres przedmiotu umowy obejmuje ……………………………………………….…………
 
§ 2
Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia ………………………….…………
 
§ 3
1.      Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w kwocie: ..................................................... zł netto, powiększonej o obowiązujący podatek od towarów i usług VAT, co stanowi łącznie wartość : ......................................... zł słownie: ........................................................................................... złotych ......... /100:
w tym koszt transportu …………………….. zł brutto.
2. Każdorazowa dostawa przedmiotu umowy do Zamawiającego musi być potwierdzana na dowodzie dostawy.
  1. Ustala się, że zapłata należności, o której mowa w ust.1, nastąpi w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy i po dostarczeniu faktury VAT;
  2. Zapłata należności z faktur wykonawcy nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w banku      …………...............................................................................................………
 
 
§ 4
 
Strony ustanawiają następujące kary umowne:
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:
1)      Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy powstałą z winy Wykonawcy, w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto ustalonego w umowie za każdy dzień zwłoki,
2)      Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto,
  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku:
1)      Za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości 2 % wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po terminie, w którym odbiór miał być zakończony
2)      Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto.
3.      Zamawiający potrąci z faktury Wykonawcy naliczone kary umowne. 
4.      Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
 
§ 5
Wszystkie kwestie wsporne powstałe w związku z realizacją umowy będą rozstrzygnięte przez sąd właściwy do siedziby Zamawiającego.
 
§ 6
W sprawach nieuregulowanych umową, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
 
§ 7
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.
 
§ 8
Integralną część umowy stanowi oferta Wykonawcy przedstawiona w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez Zamawiającego.
 
 
 
 WYKONAWCA                                                                             ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Krupecka Dorota
(2010-02-24 18:10:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Krupecka Dorota
(2010-02-24 18:10:58)