Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę łóżek rehabilitacyjnych z materacami
Gryfice, dn. 31.10.2019 r.
Nasz znak: DPS.IV.271.7 .2019.MP
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
- Nazwa i adres Zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
siedzibą: ul. Kościuszki 35, 72-300 Gryfice
tel. (91) 38 4 25-65, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
adres strony internetowej: dps.gryfice.ibip.pl/public/
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych z materacami w ilości 5 sztuk do Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 w Gryficach” zgodnie z poniższym opisem oraz załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
Parametry |
TAK/NIE |
Łóżko |
|
Szerokość całkowita nie mniej niż 1000 mm, nie więcej niż 1100 mm |
|
Długość całkowita nie mniej niż 2150 mm, nie więcej niż 2160 mm |
|
Szerokość leża 900 mm |
|
Długość leża nie mniej niż 2000 mm |
|
Elektryczna regulacja wysokości leża od podłogi w zakresie od 400 mm do 800 mm |
|
Elektryczna regulacja kąta nachylenia leża względem podłogi w zakresie od 0o do 15o |
|
Leże czterosegmentowe |
|
Elektryczna regulacja oparcia pleców w zakresie od 0o do 75o |
|
Elektryczna regulacja uda w zakresie od 0o do 45o |
|
Przewodowy pilot sterujący |
|
Zasilanie sieciowe 230 V 50/60 Hz |
|
Dopuszczalne obciążenie łóżka nie mniej niż 150 kg |
|
Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym |
|
Wykończenie łóżka drewniane |
|
Poręcze boczne drewniane po 2 szt. na stronę, opuszczane |
|
Wysięgnik z uchwytem 1 szt. |
|
Funkcja jazdy na wprost i łatwego manewrowania |
|
Gwarancja 24 miesiące |
|
Materac piankowy |
|
Grubość 12 cm |
|
Zmywalny pokrowiec |
|
Gęstość pianki 25 kg/m3 |
|
Szerokość 80-85 cm |
|
Długość 200 cm |
|
Gwarancja 24 miesiące |
|
Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy sprzęt.
Przedmiot zamówienia opisany został wg. Następujących kodów CPV:
33192120-9 – łóżka szpitalne
33192130-2 – łóżka z silnikiem
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Agnieszka Pinczewska od poniedziałku do piątku,
tel. 91 384 25-65 w godz. 700 do 1500, e-mail: dpsgryfice@gryfice.pl
- Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 30.11.2019 r.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1/ cena (C) – waga 60 %
2/ Termin realizacji (dostawa) – waga 20 %
3/ Okres gwarancji – waga 20 %
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
1/ Wartość punktowa kryterium cena jest obliczana według wzoru:
Cn
KC = ……….. x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Cob
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
2/ Wartość punktowa kryterium termin realizacji (dostawy) jest obliczana według wzoru:
Tn (w dniach)
KG = ………………… x 20 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Tob (w dniach)
gdzie:
KG = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin realizacji
Tn – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wśród złożonych ofert
Tob – termin realizacji oferty badanej
3/ Wartość punktowa kryterium okres gwarancji (w miesiącach) jest obliczana według wzoru:
Gob
KG = ……….. x 20 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gn
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium okres gwarancji
Gob – termin gwarancji badanej oferty
Gn – termin gwarancji najdłuższy ze złożonych ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria.
- Opis sposobu obliczania ceny ofert.
- W załączonym formularzu cenowo - ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w polskich złotych cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ( w tym koszt dostawy do siedziby Zamawiającego)
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych.
- Sposób, miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz cenowo - ofertowy.
Ofertę należy złożyć:
- w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Gryficach, ul. Kościuszki 35, pok. 010, w terminie do dnia 12.11.2019 r. do godziny 09.00 w zamkniętej kopercie
- przesłać faksem z dopiskiem „Zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych z materacami w ilości 5 sztuk do Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 w Gryficach”
- przesłać drogą elektroniczną na adres dpsgryfice@gryfice.pl
O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty o wyniku postepowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze, jednak nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych, uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. W tym przypadku nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 – formularz cenowo – ofertowy
- Załącznik nr 2 – projekt umowy
ZATWIERDZIŁ
……………………………….
( data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Klauzula informacyjna stosowane przy zleceniach, umowach o dzieło, z wykonawcami, kontrahentami
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą
w Gryficach ul. Kościuszki 35, tel.: 91 384 25-65, mail: dpsgryfice@gryfice.pl - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DPS Gryfice możliwy jest pod numerem tel. nr. 91 384 25-65 lub adresem email (adres email): dpsgryfice@gryfice.pl
- Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu realizacji umowy / umowy – zlecenia na wykonanie „Zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych z materacami w ilości 5 sztuk do Domu Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 35 w Gryficach”
- Odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres 10 lat ( czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.